USB herstelstation maken van back up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-08 20:43
Beste Tweakers,

zo als de titel al beschrijft, is het mogelijk om een usb herstelstation te maken van een eerder gemaakte back up?
zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Wat wil je exact bereiken? Ik snap niet helemaal wat je precies wil namelijk. Wat voor backup heb je? En wat bedoel je met usb herstelstation?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-08 20:43
ik heb de technical preview van Windows 10 gedownload, en nu wil ik terug naar Windows 7.
voordat ik Windows 10 heb geïnstalleerd had ik gelezen om een back-up te maken, dus dat heb ik gedaan.
Maar ik ben helemaal vergeten dat een Windows 7 back up niet werkt op een andere versie van Windows.
op de site van Microsoft stond namelijk ipv back-up een USB herstelstation te maken, en ik hoopte dat dat ook kon met een back up.

zit ik mij net te bedenken, dat Windows natuurlijk niet mee wordt genomen in de back-up die je maak via Windows.
als ik nu opnieuw Windows 7 installeer, en de back up uitvoer is toch alles weer goed?

[ Voor 4% gewijzigd door remix42 op 02-10-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 22:42
Je had een systeemkopie moeten maken. Als je nu gewoon Windows 7 installeert dan kan je inderdaad ook je back-up terugzetten, zodat je in ieder geval je data terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 17:41

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hoe heb je de backup gemaakt? De Windows 7 backup tool kan 2 soorten backups maken. Je kan een backup maken van je data en je kunt een volledige backup maken. Als je voor het laatste hebt gekozen dan kun je een VHD maken van 1 of meerdere schijven en deze later terugzetten. Om deze terug te zetten kun je gewoon het W7 installatie medium in je pc prikken en dan op het eerste of 2de scherm kiezen voor computer repareren ipv installeren.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen