Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

outlook 2010 vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel hem maar ff in dit forum ben nieuw hier nl maar heb de volgende 2 problemen :
Als ik de mail ga lezen haalt die niet van de webmail af van mijn provider die blijf gewoon staan dan ik kan m wel lezen met outlook 2010 , moet je hier iets voor instellen ?
Dan het volgende probleem en dat is de mail van de voorafgaande dagen is weg ik zie alleen de mail van vandaag dus bij postvak in de rest is weg .
Sorry als verkeerde topic is gooi m dan maar in de goeie ik kon m nl niet direct zo vinden zodoende , ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft voor deze problemen zeker de tweede dan ...

s

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Welkom op GoT. Ik verplaats je topic in ieder geval even, dit heeft meer met Client Software te maken dan met Windows.

Je kan volgens mij in Outlook (of bij je provider) instellen wat er moet gebeuren met emails die opgehaald zijn. Werk je met Pop3 of imap trouwens? imap zou namelijk ook je andere probleem kunnen verklaren.

Desktop | Server | Laptop

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40

Domih

Domih.

Je moet bij serverinstellingen uitzetten dat hij een copy moet achterlaten op de server voor je 1e probleem.
Zie volgende link voor wat extra uitleg:
https://www.emeni.nl/vraa...verwijderen-van-de-server

2e probleem is voor mij wat onduidelijk, verwijdert je client mail automatisch na 1 dag?

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Tweese probleem: staan andere dgen dan vandaag misschien ingeklapt?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

1. Als je POP3 gebruikt moet je in je profiel in Outlook uitschakelen dat de mail op de server blijft staan. Als je IMAP gebruikt werkt dat niet, die synct jouw lokale opslag met die op de server. Als je IMAP gebruikt en dit niet wilt moet je je account omzetten naar POP3 in Outlook.

2. Niet per ongeluk (of met opzet) een filter actief staan welke alleen ongelezen email toont? Volgens mij is er een statusbalk welke het aantal berichten in de geopende map weergeeft maar dat weet ik niet helemaal zeker (gebruik het alleen op het werk dus kan niet voor je kijken). Of mogelijk dat er ergens iets ingeklapt staat, klik eens op de + voor de mappen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bastien op 03-10-2014 20:07 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.