Beste mede tweakers,
Op 11 april 2014 om 13:10 bestelde ik bij PDA-Wereld een zwarte nexus 5 16gb.
Na meer dan 2 weken wachten kreeg ik uiteindelijk mijn Nexus 5 aan op 28 april 2014. Bij aanschaf merkte ik op dat op het toestel een paar kleine vuiltjes zaten en de seal verboken was. Ik had hierover een mail gestuurd, hierop werd dan ook vriendelijk gereageert. Ik heb toen de gsm uiteindelijk niet teruggestuurt omdat het na kuisen in nieuwstaat was en volledig functioneerde.
Spijtig genoeg is mijn toestel op 25 september defect geraakt na een update. Recovery werkte niet. Ik wou dit toestel dan ook direct RMA sturen naar PDA-Wereld. Tijdens het invullen bemerkte ik dat ik geen factuurnummer heb ontvangen. Ik stuurde dan ook direct deze mail.
Alvast bedankt iedereen!
Op 11 april 2014 om 13:10 bestelde ik bij PDA-Wereld een zwarte nexus 5 16gb.
Na meer dan 2 weken wachten kreeg ik uiteindelijk mijn Nexus 5 aan op 28 april 2014. Bij aanschaf merkte ik op dat op het toestel een paar kleine vuiltjes zaten en de seal verboken was. Ik had hierover een mail gestuurd, hierop werd dan ook vriendelijk gereageert. Ik heb toen de gsm uiteindelijk niet teruggestuurt omdat het na kuisen in nieuwstaat was en volledig functioneerde.
Spijtig genoeg is mijn toestel op 25 september defect geraakt na een update. Recovery werkte niet. Ik wou dit toestel dan ook direct RMA sturen naar PDA-Wereld. Tijdens het invullen bemerkte ik dat ik geen factuurnummer heb ontvangen. Ik stuurde dan ook direct deze mail.
Hierop kreeg ik op 30 september dit antwoord :Beste,
Ik heb op 11 april bij jullie met ordernummer XXXXX een Nexus 5 16gb bestelt, Bij aankoop was ik al direct verrast dat er vuil op het toestel zat. Hier heb ik jullie toen ook voor gecontacteerd. Ik heb dit niet geretourneerd omdat het toestel volgens verwachting functioneerde. Spijtig genoeg kwam ik deze week tot de conlusie dat mijn toestel heel traag werd en ik niets meer kon opslaan op mijn intern geheugen. Ik heb toen een factory reset gedaan ( Zoals op jullie site vermeld). Spijtig genoeg bracht dit geen soelaas. Hierna heb ik zoals beschreven op de google site een recovery gedaan via de herstelmodus (https://support.google.com/nexus/answer/4596836?hl=nl). Dit bracht spijtig genoeg ook geen soelaas. Ik zou mijn Nexus 5 graag retour bij jullie doen ik verwacht alle gemaakte verzendkosten vergoed te krijgen en binnen een redelijke termijn na retour een nieuw toestel/gerepareerd toestel ontvangen of een volledige terugbetaling.
Met vriendelijke groet
XXXXXXXXXXXXX
Geachte Heer XXXXXXXX
U kunt voor garantie uw telefoon samen met de onderstaande formulier terugsturen.
http://www.pda-wereld.nl/klantenservice/RMA-direct.php
Met vriendelijke groet,
PDA-Wereld.nl
Hierop ontving ik vandaag 2 october 2014 deze mailBeste,
Ik heb bij bestelling geen factuur van jullie ontvangen. Hierdoor heb ik geen factuurnummer en klantnummer ontvangen. Gelieve mij spoedig de factuur van mijn bestelling te sturen zodat ik het RMA formulier kan vervolledigen.
Met vriendelijk groet
XXXXXXXXXXX
Wat kan ik hier tegen doen ?Geachte relatie,
PDA-wereld.nl is sinds kort overgegaan naar een nieuwe eigenaar. Voorheen viel dit onder D&R BV.
Wij hebben geen enkele relatie tot D&R BV en kunnen derhalve geen inhoudelijke informatie verstrekken, zoals bijvoorbeeld een kopie factuur.
Hiervoor kunt contact opnemen met D&R BV via de bij de Kamer van Koophandel bekende gegevens.
Voor garanties kunt u terecht op onze website mit u een kopie factuur heeft.
Wij danken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
PDA-Wereld.nl
Alvast bedankt iedereen!