Een vraagje over de Tomtom app op de S4 mini. Wil graag de Tomtom app kopen alleen wil ik van te voren wel zeker weten dat het geluid niet te zacht is zodat ik hem nauwlijks kan horen. En ja ik heb mn radio ook aan en nee die staat niet te hard. Persoonlijk vind ik Waze te zacht (op de snelweg kan ik de navigatie nauwlijks verstaan)
Voorheen had ik een losse navigatie en dat werkte perfect. Alleen die is nu overleden en omdat ik nu een goeie telefoon heb waar dit makkelijk bij moet kunnen wil ik de kosten voor een nieuwe navigatie (+/- 150euro) besparen op de app (45euro). Houder en alles heb ik al behalve de app alleen weet ik niet of het geluid hard genoeg kan.
Misschien een andere app? Mijn eisen qua navigatie zijn:
- Kaarten kunnen downloaden en op externe mini sd card zodat ik in het buitenland geen internet nodig heb.
- Rekening houden met files tijden rijden.
- Waarschuwingen tijdens het rijden dat er flitsers staan
- Lifetime update van kaarten mogelijk.
- Moet de gesproken aanwijzingen kunnen verstaan!
Wie helpt mij?
Voorheen had ik een losse navigatie en dat werkte perfect. Alleen die is nu overleden en omdat ik nu een goeie telefoon heb waar dit makkelijk bij moet kunnen wil ik de kosten voor een nieuwe navigatie (+/- 150euro) besparen op de app (45euro). Houder en alles heb ik al behalve de app alleen weet ik niet of het geluid hard genoeg kan.
Misschien een andere app? Mijn eisen qua navigatie zijn:
- Kaarten kunnen downloaden en op externe mini sd card zodat ik in het buitenland geen internet nodig heb.
- Rekening houden met files tijden rijden.
- Waarschuwingen tijdens het rijden dat er flitsers staan
- Lifetime update van kaarten mogelijk.
- Moet de gesproken aanwijzingen kunnen verstaan!
Wie helpt mij?