Hallo allemaal,
Ik heb het standaard schema even weggehaald omdat ik denk dat dit niet goed werkt met wat mijn vraag is:
Mijn moeder werkt als lerares op een middelbare school.
Ze geeft Grieks en Latijns aan kinderen op Gymnasium (is te vergelijken met VWO).
Ze heeft een nieuwe werklaptop nodig die aan het volgende moet voldoen:
-Moet goed op internet kunnen werken.
-Moet support hebben voor Google Drive.
-En mischien nog wel het belangrijkste: ze moet het toetsenbord indeling kunnen veranderen naar Grieks zodat ze bijv. toetsen kan maken, maar moet ook makkelijk weer terug kunnen switchen.
-Moet snel op kunnen starten (ssd dus).
Het budget is 400 euro, maar het liefst lager natuurlijk.
Zelf zat ik te denken aan een Chromebook, deze heeft vrijwel alle punten die hierboven vermeld zijn.
Maar de enigste reden waarom ik hier dan toch een aankoop advies plaats is om de volgende reden:
Kan je op een chromebook overschakelen naar een griekse toetsenbord indeling?
Wij zaten zelf naar de volgende chromebook te kijken: pricewatch: Samsung Chromebook XE303C12-A01NL
En indien jullie die aanraden, waar kan ik deze dan het best bestellen?
Het liefst willen we een winkel met 24 uurs levering, maar daar staat er maar een bij en dat is Max ICT B.V., en deze heeft een vrijwel lage score.
M.V.G.,
Daniel
Ik heb het standaard schema even weggehaald omdat ik denk dat dit niet goed werkt met wat mijn vraag is:
Mijn moeder werkt als lerares op een middelbare school.
Ze geeft Grieks en Latijns aan kinderen op Gymnasium (is te vergelijken met VWO).
Ze heeft een nieuwe werklaptop nodig die aan het volgende moet voldoen:
-Moet goed op internet kunnen werken.
-Moet support hebben voor Google Drive.
-En mischien nog wel het belangrijkste: ze moet het toetsenbord indeling kunnen veranderen naar Grieks zodat ze bijv. toetsen kan maken, maar moet ook makkelijk weer terug kunnen switchen.
-Moet snel op kunnen starten (ssd dus).
Het budget is 400 euro, maar het liefst lager natuurlijk.
Zelf zat ik te denken aan een Chromebook, deze heeft vrijwel alle punten die hierboven vermeld zijn.
Maar de enigste reden waarom ik hier dan toch een aankoop advies plaats is om de volgende reden:
Kan je op een chromebook overschakelen naar een griekse toetsenbord indeling?
Wij zaten zelf naar de volgende chromebook te kijken: pricewatch: Samsung Chromebook XE303C12-A01NL
En indien jullie die aanraden, waar kan ik deze dan het best bestellen?
Het liefst willen we een winkel met 24 uurs levering, maar daar staat er maar een bij en dat is Max ICT B.V., en deze heeft een vrijwel lage score.
M.V.G.,
Daniel