Jongens, wat zijn jullie toch weer kinderachtig -en om maar in de herhaling te vallen: intolerant- bezig. Ik vind het heel raar dat ik hier als boeman wordt aangewezen, terwijl er door de mod duidelijk zeer denigrerend wordt gesproken. Wanneer iemand een hulpvraag indient, heeft men zich netjes te gedragen (zeker als je een organisatie vertegenwoordigd).
Als men eens de moeite zou nemen op iemand zn profiel eventjes door te scannen en op basis daarvan een reactie achterlaat, stond dat al een stuk wijzer.
Ik programmeer al/pas (maar net hoe vol je glas is) 6 jaar in verschillende talen (php, python, js), dus beticht mij niet van luiheid. Daarnaast draai ik al een heel tijdje mee op deze website / forum, dus enige oplettendheid had dit gezeik kunnen voorkomen. Ik vind dat ik mijzelf niet hoef te verdedigen tegen dit pre-puberale gedrag.
Ik ben toe aan een nieuwe stap in mijn carriere en wil ik dus over naar een wat stabielere omgeving. Ik dacht dat menig tweaker het zou toejuichen wanneer iemand van PHP afstapt.
Nu was mijn vraag heel simpel: wat is een betrouwbare recruiter voor een traineeship in .NET of is een traineeship in beginsel overbodig en kan ik het beter op een andere manier zoeken.
In mijn voorbeeld noem ik twee namen die voor mij van toepassing zijn: Place-IT & Young Capital. De enige reden dat ik Capgemini aanhaal is omdat het hier een van de meest besproken werkgevers is.
Ik zie ook weinig reden om naar info over de eerste twee te zoeken in een topic van een ander. Daarbij leverden verscheidene zoektermen (op dit gehele forum) niks op.
Als men geen opbouwende/relevante reacties kan plaatsen, mag dit topic gewoon weggepleurt worden. Op een dergelijke manier hoeft het van mij niet.
[
Voor 4% gewijzigd door
vpm op 02-10-2014 18:32
]