Abonneren op blog?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
Het is nogal lastig om de blogs van Coltrui tussen de overige blogs uit te vissen, dus vroeg ik me af of het mogelijk is om je te abonneren op een blog zodat je een DM krijgt als er een nieuwe gepubliceerd is.
Ik heb de tracker ook verborgen staan omdat ik geen zin heb om het bekvechten te volgen op Tweakblogs maar vind het irritant als ik verschillende URL's van Tweakers door moet om te kijken of mijn favo schrijvers nog wat hebben geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

Hoewel misschien niet helemaal een antwoord op je vraag, de Tweakblogs ondersteunen hebben wel allemaal een (individuele) RSS feed. In het geval van Coltrui is dat http://coltrui.tweakblogs.net/feed/ (en dezelfde naamgeving geldt voor alle blogs).

Wellicht een workaround voor je waar je voor nu wat mee kan.

[ Voor 5% gewijzigd door rob_erwt op 02-10-2014 16:18 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:53
rob_erwt schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:16:
Hoewel misschien niet helemaal een antwoord op je vraag, de Tweakblogs ondersteunen hebben wel allemaal een (individuele) RSS feed. In het geval van Coltrui is dat http://coltrui.tweakblogs.net/feed/ (en dezelfde naamgeving geldt voor alle blogs).

Wellicht een workaround voor je waar je voor nu wat mee kan.
Is inderdaad een workaround, maar door het responsive design van de site lees ik Tweakers op verschillende devices. Mijn eigen PC, laptop, telefoon en tablet. Ik wil liever niet op al die devices een RSS feed opzetten maar graag deze functionaliteit in de site zelf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Om te beginnen kan je die feed natuurlijk als custom feed in de tracker instellen ;)

Intentionally left blank