| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Hier kun je in elk geval al de Drive Fitness Test van IBM vinden waar je het al over had. Probeer dat eerst eens zou ik zeggen. Maar het klinkt trouwes niet erg lekker die symptomen... ik zou zowiezo ff gaan backuppen!
ja,dat advies kreeg ik ook net,maar toch bedankt hoor! 
Ben al aan het backuppen geslagen..
Ben al aan het backuppen geslagen..
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
dit is weer humor, proggie al 4 keer opgestart,maar ATA schijfke ziet ie dus niet? SCSI&IDE optie:no avail, andere ATA poort, no avail.
Nou ja,ik hang em morgen bij een vriend van me aan de pc! dan maar moeilijk doen
Nou ja,ik hang em morgen bij een vriend van me aan de pc! dan maar moeilijk doen
heb em op gewone IDE geramd,nu werd ie wel herkend, en gaf ie aan dat de disk okee was.
Hmm..maybe toch een software prob.
Hmm..maybe toch een software prob.
my good "old" A7V? dont think so..
ben HD gewoon flink aan het werk aan het zetten, so far no probs.
EZ smart tool van IBM, "healthy disk"
Must be something else. Maybe zat een proggie in de weg / kabel toch niet helemaal lekker. Het zijn de kleine dingen
ben HD gewoon flink aan het werk aan het zetten, so far no probs.
EZ smart tool van IBM, "healthy disk"
Must be something else. Maybe zat een proggie in de weg / kabel toch niet helemaal lekker. Het zijn de kleine dingen
Pagina: 1