HD doet soms raar, issie gaar? :)

Pagina: 1
Acties:

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Topicstarter
Dit is een slecht week voor mijn pc. Eerst korsluiting door een LEDJe, en nu had ik tijdens een gezellig potje multitasken dat alles bevroor.
Rebootje, en hoppa:
"BOOT DISK FAILURE, PRESS ENTER TO CONTINUE"
nee ik ben niet aan het schreeuwen,deed mijn pc..lekker..:(
En dit bleef ie dus doen, na 4 keer rebooten startte mijn IBM HDtje weer op. Ik betrap em er ook op om tijdens gamen te tikken alsof ie afsluit. Heb alle kabels geschecked.Is de HD een beetje gaar aan het worden en zal ik em snel moeten opsturen, of heeft iemand anders een idee waarom ie zo gek doet..:)
Heb ook wel gehoord van tools van IB
zelf om em te testen...
Ik zit niet thuis,maar het is een 20,5 7200 IBM dtla geloof ik..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Hier kun je in elk geval al de Drive Fitness Test van IBM vinden waar je het al over had. Probeer dat eerst eens zou ik zeggen. Maar het klinkt trouwes niet erg lekker die symptomen... ik zou zowiezo ff gaan backuppen!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Topicstarter
ja,dat advies kreeg ik ook net,maar toch bedankt hoor! :)
Ben al aan het backuppen geslagen..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Topicstarter
dit is weer humor, proggie al 4 keer opgestart,maar ATA schijfke ziet ie dus niet? SCSI&IDE optie:no avail, andere ATA poort, no avail.
Nou ja,ik hang em morgen bij een vriend van me aan de pc! dan maar moeilijk doen :)

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Topicstarter
heb em op gewone IDE geramd,nu werd ie wel herkend, en gaf ie aan dat de disk okee was.
Hmm..maybe toch een software prob.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

misschien is je mobo gaar.

MechWarrior || Monsters Game

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Topicstarter
my good "old" A7V? dont think so..
ben HD gewoon flink aan het werk aan het zetten, so far no probs.
EZ smart tool van IBM, "healthy disk" *D
Must be something else. Maybe zat een proggie in de weg / kabel toch niet helemaal lekker. Het zijn de kleine dingen ;)

Pagina: 1