Toon posts:

Klantenservice Apple alleen bereikbaar via analoge mai!?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er gebeurd met de klantvriendelijkheid van Apple?

Tijdens een reparatie is er een vloeistof in mijn iMac gesproeid, waardoor ik uiteindelijk genoodzaakt ben de voeding te vervangen. Apple (Pascal) zegt dat ik een brief moet schrijven (met pen) en mijn klacht naar Ierland moet sturen. Aangezien daar de mensen zitten die mij verder kunnen helpen. Wel genoeg postzegeltjes plakken.

Heeft iemand tips/ideeën om mij verder te helpen? Of kan ik mijn probleem het beste in m'n cloud zetten?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 20:24
Volgens mij wordt je of in de maling genomen of gaat er ergens iets mis.

Waar heb je contact opgenomen en was dit echt bij Apple, een reseller of een reparatiebedrijf? Met de informatie die je nu geeft kunnen we hier zeer weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Gebreken die uit een reparatie voortvloeien lijken me de verantwoordelijkheid van de reparateur, vziw heb je ook garantie op de reparatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik zou ze even opnieuw bellen, dit klinkt als een grap

http://www.onemorething.n...aar-apple-voor-applecare/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Lijkt me zaak om eerste contact op te nemen met de reparateur, en die het af laten handelen.

Afgezien daarvan: garantiekwesties passen beter in het Shopping Forum. Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.