Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Geertdv
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Hallo tweakers!

Ik zoek een?

Ik zoek een LED tv tussen 42 en de 48 inch (ik zit zo'n 2.5meter ervanaf) en zal hem voornamelijk voor het gamen gebruiken (Xbox one en 360) en ik kijk dmv een mediaspeler vaak films, natuurlijk wil ik ook gewoon tv kunnen kijken maar dat gaat analoog.

Wat is je budget?
Mijn budget is 600 euro. Ik ben maar een arme student!

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik de Samsung UE46f6320 op het oog, en de Sony Bravia KDL-48W605B of de Sony Bravia KDL-42W705B.

Mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd uit naar één van de Sony modellen, maar ik door de hoeveelheid keuze tussen tv's zie ik door de bomen het bos niet meer, graag wil ik een zo groot mogelijk model, 3D functies zal ik niet gaan gebruiken, net zoals de smartfuncties....

Overigens heb ik momenteel een LG 32LD350 die na de eerste 10 minuten uitvalt, dus het wordt hoog tijd voor een vernieuwing!

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat vinden jullie welke keus ik het beste kan maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Geertdv op 02-10-2014 12:36 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Er komen de laatste tijd veel vragen voorbij over geschikte tv's om mee te gamen. Voor het gamen is het prettig dat de input lag laag is en daarin zijn de Sony modellen erg sterk. Mijn eerste advies is om eens te zoeken binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies. Daar kun je genoeg kanshebbers vinden.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 00:20
Sowieso knappe jongen die veel meer dan 600 euro aan een 42" tv weet uit te geven welke geen oled of 4k is, of betaald voor nonsens :) 42~48 inch is tegenwoordig de onderkant van de markt, ENORM veel keuze voor weinig geld.

Wat D vd V zegt... Sony tv's scoren over het algemeen erg goed voor gaming, eigenlijk geen enkele uitgezonderd.