Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Koekjestrommel_
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06-2018
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe telefoon.

Wat is je budget?
Ik kan +- 200 euro eraan besteden.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu een Samsung Ace 2, ben op zich tevreden over de camera/opslagruimte/snelheid enz, maar ik verlies contant het contact met het netwerk. Inmiddels al verscheidene reparaties laten uitvoeren maar niets helpt. Zit nu buiten de garantie, dus ik wil een nieuwe.?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ben op zich altijd wel heel tevreden geweest over Samsung, alleen deze niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het liefste wil ik een telefoon met een goede camera (Motorola Moto 4G valt hierom al af), goede opnamekwaliteit (heel belangrijk! het is mijn opnameapparaat voor conservatoriumzangles!), hij moet genoeg intern geheugen hebben om op internet te kunnen en hij moet snel zijn op het internet. Hij moet ook uitbreidbaar zijn met genoeg MicroSD geheugen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

Telefonie valt onder Mobiles, en aangezien dit een aankoopadvies is verhuis ik het topic even naar Mobile Aankoopadviesforum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Koekjestrommel_
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06-2018
Oh sorry, twijfelde al over waar ik 'm moest plaatsen. Dank je!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
De ACE2 heeft een 5MP camera, dus ik heb in de pricewatch dat als minimum ingevuld alsmede de prijs van 200 Euro. Daarnaast werkgeheugen op 1Gb (Ace 2 heeft 768 Mb), en intern 8gb (Ace 2 heeft 4Gb opslag), plus het hebben van een geheugen kaart, en als merken Sony en Samsung.
Blijven er nog 35 toestellen over:
http://tweakers.net/categ...yc2WGI1YZeSp7Hz0qbnFYtyxc

Uit het overgebleven lijstje zou ik gaan voor de Samsung Galaxy S3 Neo met Android 4.4 welke dit jaar uitgebracht is. Deze facelift van het voormalige toptoestel van Samsung lijkt mij alles te hebben wat je zoekt plus een beetje meer binnen je budget en goed voor de komende paar jaar.
pricewatch: Samsung Galaxy S III Neo Blauw