Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Help jij Tweakers Website van het Jaar te worden?

Pagina: 1
Acties:

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Ik begrijp dat Tweakers er veel aan is gelegen om deze titel (opnieuw) binnen te halen. Maar wat ik erg irritant vind is dat ik elke dag opnieuw voor het inloggen een popup met deze melding krijg terwijl ik al gestemd heb.

Alleen een Plan artikel lijkt me toch wel voldoende om genoeg stemmen binnen te halen. Gezien de grote achterban van Tweakers wordt het nu meer een populariteitsprijs en dat dwingen om te stemmen dmv een popup moet je als redactie toch niet willen. Of hebben jullie liever een publieksprijs dan een kwaliteitsprijs?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Als je op het kruisje rechts bovenin klikt dan zie je deze oproep niet meer.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Dat snap ik en dat doe ik ook steeds, maar dat is de essentie van mijn vraag niet.
Het komt nogal opgedrongen over waarom wordt daarvoor gekozen?

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dat zou je maar 1x hoeven doen bedoel ik. De bedoeling is juist om het niet opdringerig te doen. Niet iedereen heeft de .plan gezien, dus wilden we graag nog op 1 of 2 momenten een soort herinnering/oproep tonen. Als je deze wegklikt, zou deze weg moeten blijven.

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Ik zelf laat de gegevens van mijn browser bij afsluiten verwijderen. Ik blijf dus ook deze melding krijgen. Gek genoeg als ik op google inlog blijf ik aangemeld zelfs als ik alle browser gegevens in IE verwijder. Het kan dus wel..

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
sygys schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:10:
Ik zelf laat de gegevens van mijn browser bij afsluiten verwijderen. Ik blijf dus ook deze melding krijgen. Gek genoeg als ik op google inlog blijf ik aangemeld zelfs als ik alle browser gegevens in IE verwijder. Het kan dus wel..
We bewaren de gegevens over wel/niet sluiten in ons cookie. Als je die na elke browsersessie standaard wist, dan blijf je de melding inderdaad krijgen. Technisch zouden we het in je profiel kunnen opslaan, maar dat is onnodig veel werk voor iets triviaals als dit.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
sygys schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:10:
Tja, het kan wel, maar dat is niet heel erg wenselijk. We zouden een gebruiker kunnen fingerprinten bijvoorbeeld. Als een gebruiker aangeeft dat hij alle browsergegevens verwijderd bij afsluiten en een website herkent je nog wel, dan is er ergens toch data opgeslagen die niet verwijderd is en is dat dus zo opgeslagen dat je het niet eenvoudig kan verwijderen.

Dat is dus bijzonder onbehoorlijk en dat gaan wij niet doen.

En in je profiel opslaan zou ook kunnen, maar dan krijg je hem alsnog voordat je inlogt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 02-10-2014 16:12 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27

flipkipse

Google it

Totaal niet meer relevant, ik keek even verkeerd

[ Voor 81% gewijzigd door flipkipse op 09-10-2014 11:16 ]

Certified Google Teacher.

Pagina: 1