Gezocht; computer goeroe

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:57
Ik ben op zoek naar iemand die mijn computer kan upgraden. Liefst aan huis maar op afspraak (bij jouw) is ook mogelijk. Het betreft; regio Rotterdam (krimpen aan de lek) Het gaat om een computer met de volgende samenstelling:

AMD FX6100
ASROCK 970 extreme 4
8gb corsair vengeance (1866)
500gb HDD 7200rpm
Evga gtx570 superclocked
Thermaltake 750watt modulaire psu

Wat wil ik? In overleg met jouw wil ik de pc upgraden, er moet sowieso een nieuwe (lees; stille) koeling en SSD in geplaatsd worden. Onderdelen zal ik in overleg met jouw aanschaffen, het ontbeert mij aan tijd en kennis om deze zelf te installeren.

Van maandag tot en met vrijdag vermaak ik mezelf op kantoor, dus houdt er rekening mee dat het in de avonduren of het weekend gerealiseerd moet worden.

Ben jij iemand of ken jij iemand die mij hierbij kan helpen, neem dan contact met mij op! (Het liefst via een persoonlijk bericht.)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Je bericht moet je in Vraag & Aanbod plaatsen. Dit mag niet via het forum namelijk.
Er zal wel zeker iemand zijn die je er mee wilt helpen. Maar verwacht dat je er wel iets voor kwijt gaat zijn hoor. Een winkel doet dit voor 50 euro ongeveer.

Ik kan het, maar heb er totaal geen tijd voor.

Overigens kunnen we je topic wel gebruiken om je iig de onderdelen aan te laten schaffen. Het inbouwen kun je dan via V&A iemand voor regelen.

Wat is je budget.
Wat verwacht je zelf nodig te hebben aan upgrade.
Wat doe je met je pc.
Speel je dus spellen en zo ja welke.
Doe je aan foto- en/of videobewerking?
enzovoorts.

Bovenstaande scheelt uiteindelijk ook weer voor diegene die je gaat helpen.
Anders moet diegene nog een aantal keer wellicht naar je toe of tegen de tijd dat je alles hebt kan diegene wellicht weer niet.

Je cpu, mobo en geheugen zijn iig gewoon prima. Als je gamed zou ik afhankelijk van je budget iig de GPU upgraden.
Je kunt omdat je een extra hdd hebt een redelijk formaat SSD kopen wat geld scheelt. Dus 128GB of als je toch uit de band wilt springen een 256GB versie.
Daarnaast een Scythe Mugen 4 PCHG als dat past in je behuizing.
Denk dat je dan wel klaar bent eigenlijk.

Kun je via de pricewatch eens je onderdelen in een wensenlijst zetten en deze code (RML wanneer je bij het lijstje kijkt) plaatsen in je startpost?
Zet ook je behuizing erbij, dan kunnen we zien welke koeler er op gaat passen.

Je hebt overigens op 1 van je V&A posts al een reactie ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Arunia op 02-10-2014 10:35 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Slotje. Voor reden, zie vorige post.

Dit topic is gesloten.