Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sway iframe wil de aandacht

Pagina: 1
Acties:

• pettenstein
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
De pagina scrolt automatisch naar het iFrame met het voorbeeld van 'een Sway' in het artikel Microsoft kondigt presentatie-app aan die zelf lay-out kan kiezen

Erg vervelend, als je artikelen leest op de Nieuws pagina.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Tikje naar Geachte Redactie omdat dit gaat om een externe embed die de redactie heeft gedaan.

m.i. had een plaatje en een link hier wel volstaan; geen idee waarom er voor gekozen is om een iframe van 3MB te embedden met het risico dat dat over een tijdje niets anders dan een 404 oplevert (of iets anders)...

Intentionally left blank

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het is een voorbeeld van een 'Sway' die via een iframe in het artikel is opgenomen. In Firefox is er bij mij niets aan de hand, dus de code van de iframe zal iets triggeren op jouw systeem waardoor er automatisch naar het iframe wordt gescrolld. Dit is echter geen gedrag/code die wij kunnen beïnvloeden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Wilbert de Vries schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Dit is echter geen gedrag/code die wij kunnen beïnvloeden.
Maar het is wel jullie keuze geweest om hier externe content op deze manier te embedden ;)

De vraag is of dat echt noodzakelijk is, of dat een linkje ook had kunnen volstaan. Ik snap de relevantie met het bericht, maar het embedden van externe content is niet geheel zonder risico's, en zoals in dit geval, ook niet altijd probleemloos.

[ Voor 30% gewijzigd door crisp op 03-10-2014 10:25 ]

Intentionally left blank

• Mesjefskie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 17:38

Mesjefskie

If it works, it's true!

In Firefox is er bij mij niets aan de hand, dus de code van de iframe zal iets triggeren op jouw systeem waardoor er automatisch naar het iframe wordt gescrolld.
In Chrome (37.0.2062.124) blijf je ook 'hangen' in die Sway, maar alleen als de cursor tijdens 't scrollen naar beneden over de iframe heen komt. Staat de cursor aan de zijkant en je scrolt naar beneden is er inderdaad niets aan de hand.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

crisp schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:41:
Tikje naar Geachte Redactie omdat dit gaat om een externe embed die de redactie heeft gedaan.

m.i. had een plaatje en een link hier wel volstaan; geen idee waarom er voor gekozen is om een iframe van 3MB te embedden met het risico dat dat over een tijdje niets anders dan een 404 oplevert (of iets anders)...
Je bedoeld zoiets :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k3Nb03m8u88M48suHlff5jlG/full.png

Daarnaast linken de 2 buttons voor social media naar sway.com. Lijkt mij ook niet echt de bedoeling.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1