Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan plots niet meer verbinden via extern bureaublad etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Vandaag is er iets raars gebeurd, mijn ip van m'n pc is veranderd, maar dat heb ik dan terug verandert naar het originele, maar nu kan ik plots niet meer via extern bureaublad verbinden, ook niet via plex verbinden, en ja die poorten zijn correct geforward, het heeft ervoor wel perfect gewerkt. Heb mijn pc al een paar keer opnieuw opgestart, alle firewall van mijn router staan uit. En toch blijft ie hetzelfde doen.

Wat zou ik verkeerd hebben gedaan?

ALvast bedankt!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10

FreakNL

Well do ya punk?

?

Je hebt je ip terug verandert ?

Je externe ip?

• thibautb
Nee m'n gewoon ip dus 192.168.1.171 ip 192.168.1.170, want dat dacht ik dat het probleem was, bij portforwarden maar nu hij terug normaal staat blijft hij hetzelfde doen.

Het is gemaakt, begon plots zonder reden terug defit te werken.

[ Voor 18% gewijzigd door thibautb op 02-10-2014 00:17 ]

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01
Waarschijnlijk heeft je DHCP je oude IP aan een ander device uitgedeeld waarop geen remote desktop aanwezig was of enabled stond. Dat je dit zelf terug veranderd kan, maar dan werkt het pas als die ander niets (meer) doet (luistert op dat IP).

Inventaris - Koop mijn meuk!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:56

lier

MikroTik nerd

Vaak kan je in je router (in ieder geval de doos die DHCP server is) aangeven dat bepaalde devices een vast IP adres moeten krijgen: IP reservations (of iets dat hierop lijkt).

Wat mij betreft is het het netste als alles op een plek geadministreerd wordt.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• thibautb
lier schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:41:
Vaak kan je in je router (in ieder geval de doos die DHCP server is) aangeven dat bepaalde devices een vast IP adres moeten krijgen: IP reservations (of iets dat hierop lijkt).

Wat mij betreft is het het netste als alles op een plek geadministreerd wordt.
haha, ik ben niet een mongooltje weet wel hoe een router er uit ziet hoor, en dat gaat niet want ik gebruik de router van mijn internet provider, want anders haal ik de snelheden niet. Maar daar kan ik dus geen ip reservatie's doen, want dat heb ik al geprobeerd........

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10

FreakNL

Well do ya punk?

Leuke reactie.

Je topicstart was dusdanig warrig dat dat lier ertoe zette met Jip-en-Janneke taal wat uit te leggen.

Wordt dus niet gewaardeerd.

Maar fijn dat het opgelost is, slotje dan maar.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:52

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

thibautb schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

haha, ik ben niet een mongooltje weet wel hoe een router er uit ziet hoor, en dat gaat niet want ik gebruik de router van mijn internet provider, want anders haal ik de snelheden niet. Maar daar kan ik dus geen ip reservatie's doen, want dat heb ik al geprobeerd........
Geen mongooltje, wel irritant.
Pas je postgedrag aan en leer een fatsoenlijk topic te starten volgens de regels.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.