Heeft iemand een idee hoe het hwaccel framework in libavcodec werkt? Sinds versie 10.5 hebben ze blijkbaar hun VDPAU implementatie omgezet:
Ik heb uiteraard ook VA-API geprobeerd in de hoop dat het 'hwaccel framework' waar in de releasenotes over wordt gesproken hiernaar refereert. Is dit iets nieuws dat mplayer gewoon nog niet ondersteunt? Ik heb ook al andere spelers geprobeerd (totem, vlc) maar nog niets gevonden dat werkt, ondanks dat vdpauinfo gewoon aangeeft dat alles goed werkt.
Sinds deze versie krijg ik het niet voor elkaar om VDPAU werkend te krijgen in mplayer:https://libav.org/releases/libav-10.5.release
+- converted VDPAU to the hwaccel framework; the old way of using VDPAU is no longer supported
code:
1
2
| Cannot find codec 'h264_vdpau' in libavcodec... Video decoder init failed for codecs.conf entry "ffh264vdpau". |
Ik heb uiteraard ook VA-API geprobeerd in de hoop dat het 'hwaccel framework' waar in de releasenotes over wordt gesproken hiernaar refereert. Is dit iets nieuws dat mplayer gewoon nog niet ondersteunt? Ik heb ook al andere spelers geprobeerd (totem, vlc) maar nog niets gevonden dat werkt, ondanks dat vdpauinfo gewoon aangeeft dat alles goed werkt.
Ik ontken het bestaan van IE.