• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-10 22:03
Hoi allen,

Onlangs heb ik voor de handigheid (makkelijk om mee te nemen) een tweedehands Panasonic Lumix LX3 gekocht met de bedoeling om deze onderweg aan te kunnen sluiten op mijn Android tablet middels een OTG-kabel. De kabel functioneert goed, want ik heb inmiddels een usb-stick, een toetsenbord en een Nikon Coolpix S610 (camera) op mijn tablet kunnen aansluiten.

Met de Lumix wil het echter niet lukken. Iemand een idee waar het aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar wil je de aansluiting van de Panasonic voor gebruiken? Overzetten van data als USB storage device, of als webcam ofzo? Voor USB mode moet je even een optie aanzetten namelijk. Zie ook pagina 110 / en verder van de handleiding :)

[ Voor 41% gewijzigd door The Eagle op 01-10-2014 22:02 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Gerd
Hi Eagle,

Bedankt voor je antwoord. Ik wil de aansluiting alleen gebruiken voor het overbrengen van de foto's naar de tablet. De pagina die jij beschrijft had ik ook al gevonden in de handleiding. Het aansluiten op een PC gaat ok prima en de SD-kaart is op de PC te zien als een externe harde schijf. Foto's overbrengen naar de PC werkt dus. Ik wil dit ook graag met mijn tablet kunnen doen en dat lukt dus niet. Het lijkt er dus op dat het Android de camera niet herkent. Aan de andere kant herkent de tablet de Coolpix camera wel.

• Gerd
Iemand nog een idee, of moet ik dan maar gewoon een usb sd cardreader kopen voor onderweg?