Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gaming/film televisie (in UK)

Pagina: 1
Acties:

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 18:45
Ik zoek een?
Aangezien ik naar het buitenland verhuisd ben heb ik afscheid moeten nemen van mijn Panasonic 42 inch plasma (TH-42PX80). Echter ben ik nu op zoek naar een nieuwe televisie.
Ik ben op zoek naar een televisie tussen de 37 en de 47 inch waar mijn voorkeur toch uit gaat naar het 42 inch maatje. Full HD moet hij wel aan kunnen maar UHD niet. Smart TV en/of 3D heb ik persoonlijk helemaal niets mee, dus het mag er op zitten maar dat gaat niet gebruikt worden. Verder vind ik 100 Hz altijd wel fijn kijken, maar dat is geen grote vereiste.

Wat is je budget?
Ik wil er ongeveer 500 euro aan uitgeven. Het mag iets meer zijn als daar flinke winst mee geboekt wordt (maar het mag natuurlijk ook iets minder zijn).

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te gamen (Wii U en misschien later nog PS4/XBone) en films te kijken. Films kijken gebeurt via stream (media player) of via directe link met PC.
Uiteraard (als ik er achter ben hoe) wil ik ook tv gaan kijken er op.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik het volgende gevonden:
  • Panasonic TX-42AS500E Zwart
  • LG 42LB670V Zilver
  • Samsung UE46F6100AW
Welke vragen heb je hier nog over?
  • Bij andere topics zie ik veel over input lag, hier weet ik zelf helemaal niks van af en graag hoor ik daar meer over.
  • Welke (andere) tv's raden jullie aan en zou ik eens een kijkje naar moeten nemen?
  • Heeft iemand enig idee hoe televisie kijken geregeld is in UK (Cambridge)? Tv maatschappijen, digitale televisie etc.
Bedankt voor de moeite en de hulp!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Samsung 40H5500, 40H6203. Sony 40W605B voor net iets meer dan 400 gbp (429). Voor 400 pond kan je minder krijgen dan hier voor 500 euro vlgns mij ...