Ik mag mijn huidige abonnement niet meer verlengen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 09:54
Hallo beste leden,

Ik ben gisteren gebeld geworden door een hele aardige dame van de Vodafone, met de melding dat ik mijn abonnement opnieuw kan kiezen. Nu verwachte ik eigenlijk dat ik mijn abonnement kon verlengen en 2 euro korting kreeg ( deze korting kreeg ik echter vorig jaar ook toen ik besloot bij Vodafone te blijven).

Even voor de duidelijkheid, mijn abonnement is het zogenaamde Sim only Bel+Sms+Web 100 categorie A:

100 minuten/200 mb + 3gb extra bundel/ onbeperkt sms --> 23,50 euro als ik het goed heb.

Maar nu konden ze voor mijn gebruik echter alleen een zogenaamd vodafone red abbo van 36 euro aanbevelen? Ik kon dus niet meer verlengen, terwijl ik dacht dat dat gewoon altijd mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is het dan niet gewoon een abonnementsvorm die niet meer bestaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verlengen is niets meer dan een nieuw abo aangaan onder nieuwe voorwaarden.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
En als je niets doet of tekent dan loopt de de oude toch gewoon door? Klinkt alsof ze je stiekem meer willen laten betalen door hetzelfde. je kan kiezen maar niet verplicht

[ Voor 42% gewijzigd door ErikRo op 01-10-2014 17:52 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:23
Als je je huidige wilt behouden moet je niet verlengen, maar dit abonnement stilzwijgend door laten lopen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wel kan het zijn dat je 2 euro korting vervalt, maar dat ligt aan je abo en voorwaarden

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:52
SgtElPotato schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:52:
Als je je huidige wilt behouden moet je niet verlengen, maar dit abonnement stilzwijgend door laten lopen.
^^ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kunnen ze ook eenzijdig annuleren, maar je kan er gebruik van maken zolang zij er niks aan doen natuurlijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Misschien heb je voorwaarden ontvangen? Daar staat als het goed is wel in vermeld tot aan welke datum je recht hebt op de huidige prijzen. Bij Telfort loopt dat bij mij tot 2020. Als zij niet willen verlengen zullen zij denk ik een soortgelijk aanbod moeten doen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 09:54
Ja idd, ik kan natuurlijk ook gewoon dit door laten lopen, ik vind mijn huidige abonnement prima (ook zonder de korting nog steeds stukken voordeliger dan de zogenaamde''verlengactie'' van 36 euro die ze me aanboden). Tevens kan ik met mijn oneplus one ook niet volledig gebruik maken van vodafone 4g dus dat loop ik ook niet mis.. Maar ze zouden een oplossing gaan ''zoeken'' en me over twee weken terug bellen, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gokje: Ze willen van jouw huidige abonnementsvorm af dus ze willen je naar een nieuwe vorm laten overstappen. Ze gaan kijken hoeveel mensen weigeren en dan op basis daarvan waarschijnlijk bepalen of ze je abonnement door laten lopen of eenzijdig gaan opzeggen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1