Toon posts:

Avid eleven rack pro tools 8.01 driver voor Imac OSX 10.9.5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:( Ik heb een Avid eleven rack PT LE V 8.0 (gitaar effecten en interface) en daar werd een Pro tools 8.0 LE installatie disc bij geleverd.
Ik heb daarnaast een ImacOSX 10.9.5.
Ik krijg bij het installeren echter steeds de melding: " Het installatieprogramma kan de software niet installeren omdat er geen software is gevonden die kan worden geïnstalleerd ".

Ik wil eigenlijk geen pro tools gebruiken omdat ik Logics Pro (van Apple) wil kopen.

Wie heeft voor mij de gouden tip welke driver ik moet downloaden zodat mijn Imac de eleven rack herkent als invoerapparaat (interface)? en op welke site kan ik deze downloaden?

Mijn dank zal enorm groot zijn
gr.frustie

ps. Ik heb reeds de meest recente drivers van Avid eleven rack gedownload maar zonder resultaat

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:59
Volgens mij kun je de Avid Eleven Rack op twee manieren gebruiken. Mét Pro Tools of met een speciaal programma. Ik weet niet of het gaat werken, maar je zou dit kunnen proberen: http://www.avid.com/elevenrackeditor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip maar...de driver installeren is gelukt daarna de editor geprobeerd te installeren, krijg ik de melding "license error", vervolgens naar ilok.com om license support en ilok manager te installeren. Ook wordt mij gevraagd om de clock source aan te passen van de 11-rack, wat me dus ook niet lukt en tenslotte moet ik de 11-rack aan de Imac koppelen en krijg ik de melding " error initializing Eleven rack midi engine. In mijn naïviteit probeer ik pro tools LE te installeren (omdat ik nu wel de juiste drivers heb?) en krijg wederom een error melding. Voor vandaag geef ik het even op. gr. big frustie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnneLoog
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09-2021
Als je goed zoekt op de betere 'ruilbeurzen' kan je met geluk een zgn (interface) hw emu vinden, waardoor je in principe pro-tools kan gebruiken met iedere willekeurige interface. houd wel rekening dat dit waarschijnlijk nooit zo stabiel is als het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanx anne Loog en oohh, maar ik heb een nieuwe usb kabel gekocht en nu herkent mijn mac wel de 11-rack