Toon posts:

Hoe kan je mob. telefoon signalen verstoren?

Pagina: 1
Acties:
  • 10.399 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
sinds mijn zussen een mobiele telefoon hebben wordt ik er soms helemaal gek van. Ik hoor die dingen dag en !nacht! afgaan. Ik maak geen grapje. Het gebeurt minimaal 1 keer in de week dat ik wakker wordt van zo'n k*t ding. Ik heb er zelf ook een maar daar heb ik minder last van...

maar nu mijn vraag: is het mogelijk om de mobiele telefoon signalen te verstoren zodat ze niet meer ('s nachts) afgaan? Ik heb bv een keer op de radio gehoord dat er een apparaatje is uitgevonden dat de mobiele telefoons verstoort. Die kunnen dan bijvoorbeeld in conferenties zalen worden gebruikt.

Heeft iemand tips hoe ik die kl*te dingen kan verstoren? Ik zou ze graag willen weten.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
De "ik ben een arme jongen die geen duizenden guldens budget heeft" oplossing:

Zet de telefoons UIT, of neem ze af en zet ze UIT.

De "ik heb geld en kan duizenden guldens uitgeven" oplossing:

Er is bepaalde apperatuur beschikbaar waarmee je GSM signalen kunt verstoren. Deze apparaten worden nu voor het eerst gebruikt in Theaters en Bioscopen, omdat er dus altijd mensen zijn die hun telefoon NIET uitzetten. Het mooie van dit systeem is dat piepers niet verstoord worden, en dat doctoren dus nog gewoon van een theater kunnen genieten....

Maar ja, zoals al aangegeven: Je moet wel duizenden, zoniet tienduizenden guldens meenemen vor dergelijke apperatuur.

Een goedkope oplossing is er dus niet.... je moet dus maar eens met je zussie gaan praten :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
ja ik dacht al zoiets. Maar ik kon het proberen. Volgens mij hoort zo'n apparaatje niet zoveel te kosten, het hoeft alleen maar een paar telefoonsignalen te verstoren.
Dan hoef ik ook ik niet meer langs de Blokker te gaan...

en over dat praten met mijn zussie betreft, ik denk niet dat dat helpt, ik heb het al honderden keren gezegt, maar zelfs toen ik examens had bleef die telefoon 's nachts afgaan.

Misschien kan ik een paar krassen op der SIM-kaart maken >:) >:)

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12 16:58

qless

...vraag maar...

Simpele oplossing...als jij wakker wordt van zo'n gsm, ga naar de badkamer, pak een beker, vul die met IJSKOUD water, ga naar de kamer waar het desbetreffende persoon slaapt en kieper de beker erover heen.. (persoon, niet de gsm) Doe dat elke keer dat je wakker bent en binnen de korste keren staan die gsms uit!

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Topicstarter
YEs okay okay, ik weet niet of ze het kan waarderen, maar daar kan ik wel achter komen >:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmm wat je kan doen (als je nog ouders heb die slapen) voor die deur gaan staan en screeuwen "ZET DIE TELEFOON UIT, IK WIL SLAPEN" wedden dat je ouders je gelijk geven en ouders rulen over de kinderen (meestal dan)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Zenders zijn verboden zonder vergunning, en er is een actief opsporingsbeleid.
(en de straffen zijn niet mals, eerste overtreding is minimaal 500,- boete + in beslag name)

Een gsm is alleen effectief dmv. een stoorzender te verstoren.

Nu jok ik een beetje, als je in een gesloten stalen/ijzeren kooi zit doen ze het ook niet.

Maar de simpelste oplossing: Iedere gsm telefoon die onnodig 's nachts hier afgaat verdwijnt linea recta in de afwasbak met water....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Zo'n stoorzender kan ik leveren.
Een afbeelding ervan staat hier:
[topic=160987]

Dit apparaat werkt tot op 10 meter afstand. Hij werkt alleen in de ruimte waar het apparaat staat: door muren gaat het stoorsignaal niet.
Stoort alle GSM'S! :)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12 15:57
Op dinsdag 12 juni 2001 16:11 schreef lekkaut het volgende:
YEs okay okay, ik weet niet of ze het kan waarderen, maar daar kan ik wel achter komen >:)
En jij moet wel waarderen dat je wakker wordt door HUN telefoons :? ...

Verwijderd

Topicstarter
nee jullie wel gelijk wat mijn ouders betreft. Als die telefoon 's nachts afgaat en ik schreeuw hard dat ze dat ding uit moet zetten en mijn ouders horen dat worden ze ook helemaal gek. Ze hebben der telefoon weleens afgepakt maar dat heeft niet gewerkt.

Tegenwoordig gaat iedere morgen haar wekker met maximale volume om 6 uur af en dat gaat ze liggen bellen |:(

die gsm stoorder van 10 meter lijkt me wel ideaal, ik verstop hem gewoon onder haar bed >:)

Verwijderd

stuur een stuk of 100 SMSjes achter elkaar 's nacht, wordt ze vast gek van en zet de telefoon uit.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

disable de antennes in je buurt, hebben ze geen bereik meer, problem solved >:)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 13 juni 2001 11:11 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
stuur een stuk of 100 SMSjes achter elkaar 's nacht, wordt ze vast gek van en zet de telefoon uit.
hmmmm bomb-sms haar
post huin gsm nummers hier
tweakers helpen wel met bomben >:)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
haha stel je voor dat ze dan nog gewoon het geluid aan laat staan, dan word ik helemaal gek!

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Op woensdag 13 juni 2001 11:07 schreef lekkaut het volgende:
nee jullie wel gelijk wat mijn ouders betreft. Als die telefoon 's nachts afgaat en ik schreeuw hard dat ze dat ding uit moet zetten en mijn ouders horen dat worden ze ook helemaal gek. Ze hebben der telefoon weleens afgepakt maar dat heeft niet gewerkt.

Tegenwoordig gaat iedere morgen haar wekker met maximale volume om 6 uur af en dat gaat ze liggen bellen |:(

die gsm stoorder van 10 meter lijkt me wel ideaal, ik verstop hem gewoon onder haar bed >:)
Idd, gewoon die GSM-stoorder onder d'r bed met een tijdschakelaar erop! :)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

1. gij pakt een hamer
2. gij pakt de GSM
3. gij slaat zo hard op den GSM dat ie nix meer doet >:)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Geef de persoon waar het om gaat een BEN simkaart
Pagina: 1