Telefooncentrale op een KPN Experiabox

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-06 17:37
Hallo Tweakers,

Mijn vraag is als volgt.
Ik heb een KPN Experiabox v9. Ik zou hierop een Telefooncentrale willen aansluiten. Is het dan mogelijk om op de Central 2 VOIP toestellen aan te sluiten om zo 2 gelijktijdige gesprekken te voeren?

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:24
Wellicht is het handig om:
1. het merk van de centrale aan te geven
2. aan te geven wat je huidige abbo bij kpn is
3. wat je zelf al hebt bekeken

Standaard is er slechts 1 telefoonnummer actief op de EB. Dus dan is twee simultane gesprekken niet mogelijk. Daarnaast is het belangrijk om te weten of de telefoon centrale uberhaupt aan te sluiten is, daarom is het type van belang.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
Nou op het moment heb ik nog geen Centrale. Maar ik overweeg er een aan te schaffen. Ik heb een Alles in 1 Glasvezel 500Mbit. Want ik ben op zoek naar een VOIP oplossing waarmee ik met 1 nummer meerdere uitgaande gesprekken tegelijk kan voeren. En liefst onbeperkt mobiel en vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Is Hosted VOIP dan geen makkelijke(re) oplossing?

Anders eigen centrale via VOIP laten bellen, hier kan je meedere lijnen overheen laten gaan met hetzelfde nummer ;)
(Werkte bij een grote hosted VOIP aanbieder in de regio en zit nu in een situatie op het nieuwe werk met een eigen centrale)

offtopic:
Leuk om te proberen voor 5 tientjes: V&A aangeboden: Aastra A150 centrale + 4x Aastra Office 60 Telefoon

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannie1213
Iemand enig idee welke Hosted VOIP Provider goed en goedkoop is?