LG monitor op power saving mode met Xbox one

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Groten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-10-2014
Beste mensen,

Ik krijg er steeds meer last van.. Geen beeld op mijn monitor wanneer ik de xbox one aansluit. Monitor geeft aan dat hij naar 'power saving mode' gaat wanneer ik de xbox aan zet. Heeft iemand hier meer ervaring mee en wellicht een oplossing??

Monitor: LG Flatron W2453V
Xbox one geconnect met xbox HDMI kabel.

Verschillende hdmi kabels geprobeerd maar geen effect. Ook alles losgekoppeld en weer aangesloten maar ook geen verandering.

Please help!!

Greets Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
Het gebeurt dus niet altijd en er is geen verschil in volgorde van handelingen als het niet gebeurt?
Heb je al eens in het optiemenu van je scherm gekeken? Misschien zit daar wel een eco optie die je uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Groten
Nee, geen verschil wanneer ik andere handelingen probeer.. Door deze stand kom ik ook niet meer in het menu terecht waar in instellingen kan veranderen :/ Zit er nog steeds mee te klooien.. Echt super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
Sluit het scherm eens op een ander apparaat aan. Kan je dan in het menu komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:33

Nemesizz

Untouchable

Niet perongeluk de HDMI input op de Xbox te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Groten
Nope.. ook niet. Het ligt ook niet aan aan de instellingen. Het staat niet eens in het instellingen menu.. Dit is zon type probleem dat je waarschijnlijk op een tricky manier oplost. De standaard ideeën/suggesties heb ik allemaal zon beetje al aan gedacht en geprobeerd.. maar thnks sowieso natuurlijk voor d hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Groten
Het ligt aan de xbox denk ik.. een xbox 360 deed het wekl op mijn monitor en de one deed het niet op een tv. Dus ik weet de issue. Thnks voor de hulp peeps
Pagina: 1