Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Mijn opa heeft een tijd geleden een loewe Xelos 37 inch Full HD tv gekocht.

Nu heb ik een canaaldigitaal CI module gekocht, en die past; echter zit er een kabel tv module in :( Er vanuit gaan dat die er in zit, maar er niet in zit is mijn schuld :P

Nu mogen jullie mij allemaal stom noemen ;) Maar dat terzijde, de DVB-S (sat) module is een module van 100 euro wat er volgens de handleiding makkelijk uit ziet om er in te bouwen. Hebben tweakers ervaring met aanschaf en inbouwen van deze modules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De tweede zin schept wat verwarring... wat zit er wel/niet in? :P

Heeft de tv een insteekslot voor de DVB-S CI module? Zo ja, wat gebeurt er bij ingebruikname?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Ja inderdaad de tweede zin heeft de topicstarter het over Kabel TV module dat heet een kabel tuner.
Maar als die TV niet al te oud is hoort er een DVB-T(Digitenne), DVB-C(kabel) en een DVB-S(satelliet) hybridge tuner in te zitten dus een alles in één.

Zelf heb ik een Loewe Xelox 40 inch en die heeft deze hybridge tuner.
Lijkt me dat je het beste met het juiste type nummer even moet Googlen.
Het zelf wisselen van de tuner heb ik geen ervaring mee lijkt me dat je dat het beste door een Loewe dealer kunt laten doen.
En als opa die tv al een tijd geleden heeft gekocht kun je je afvragen of je dat nog moet gaan ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Zo. En nu heb ik pas weer tijd :P

Dit is er eentje zonder hybride tuner. Er zit een CI slot in; die kun je gebruiken voor zowel kabel als satelliet. Alleen deze TV is alleen met een kabel tuner uitgerust en ik wil hem daarnaast uitrusten met een satelliet tuner. Ik heb blijkbaar module met artikelnr. 89565.081 nodig. Iemand een idee waar deze te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Hier in Nederland vind ik ze helemaal nergens in Duitsland wel zowel nieuw als gebruikt bijvoorbeeld Amazon of die leveren naar Nederland is een tweede,

http://www.idealo.de/prei...e-tuner-sl-1xx-loewe.html

Daarnaast uitrusten met een sattuner weet niet of dat gaat of de kabeltuner er dan uit moet.

Maar het inbouwen moet te doen zijn de handleiding staat op het net,

ftp://ftp.loewe.de/Instal...B-S2_Twin_Single_RJ12.pdf