2 ports usb hub 5 meter

Pagina: 1
Acties:

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-02 10:44
Hallo,

Ik vroeg mij af of er usb verlengkabels bestaan die 5 meter zijn met 2 females op het eind?
Zoiets dus: Afbeeldingslocatie: http://www.usbcables.com/usb-repeater/images/2Port_content2.jpg

Alleen is dit een active extension cable (dus met een aparte stekker eraan), wat ik niet wil, of ontkom je hier niet aan als je een usb kabel van 5 meter wil en deze ook nog moet splitten?

Een andere optie is natuurlijk om een usb verlengkabel te nemen van 5 meter en daar een korte splitter op te zetten, maar dan blijft de vraag of het kan dat je hem splitst en 5 mter maakt?

Bvd,
Thofie

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> Componenten Aankoopadvies.

Oslik blyat! Oslik!

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2025

oscarw

Better be a geek than an idiot

Ja, dat is prima mogelijk. Al gekeken op Ebay/Amazon?

• Thofie
Sorry voor het posten in het verkeerde forum!

k heb al wel rondgekeken op allerlei sites ja, maar een enkele lange kabel is niet te vinden, en ik wist niet zeker of een 5 meter lange verlengkabel icm een aparte splitter ging werken zonder versterker ertussen.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Op vakantie heb ik 2 USB verlengkabels met een behoorlijke lengte, langer dan 5m. Daaraan heb ik een 4 port USB hub gehangen. En daaraan 2 telefoons en een tablet. Het werkte allemaal goed.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-02 23:22
Pataar schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:00:
Op vakantie heb ik 2 USB verlengkabels met een behoorlijke lengte, langer dan 5m. Daaraan heb ik een 4 port USB hub gehangen. En daaraan 2 telefoons en een tablet. Het werkte allemaal goed.
Was dit voor het laden of voor datatransfer? Opladen moet wel erg langzaam gaan dan.

My favorite programming language is solder.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@TS: waarom wil je dit?

@Pataar: ik neem standaard een 230v verlengsnoer met 8 stopcontacten (geaard / euro) mee op vakantie. Stuk makkelijker met opladen en ook goedkoper :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Thofie
@The Eagle: Ik ben nogal gehecht aan mijn bedraadde muis en toetsenbord, en de pc staat in een andere kamer dan mijn scherm en er is geen mogelijkheid om deze te verplaatsen helaas.
Pagina: 1