Op zoek naar kabels voor de Nexus RX series (700W model)

Pagina: 1
Acties:

• Dahley
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07-2020
Hoi!

Ik ben een aantal kabels kwijtgeraakt van mijn Nexus RX-7000 PSU. Nu is ten eerste mijn vraag: zijn hier ook andere PSU kabels voor te gebruiken of is het echt aangeraden om de Nexus RX series kabels te nemen? Uiterlijk maakt niet uit, alhoewel de kabels van de originele voeding erg mooi zijn.

De reden dat ik de kabels nu nodig heb is omdat ik een SLI setup ga draaien (voor het eerst) en ik nu dus die kabels nodig heb. Ik heb nog 2 kabeltjes voor SATA apparatuur en nog wat molex stekkertjes. Heb ik alleen niks aan :|

Ik ben op zoek naar 2 PCI-e 6 of 6+2 pin connectors.

BitFenix Shadow | MSI Z97-G45 | Intel i5 4590 | 2x GTX 570 reference | 8GB DC

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb even snel gegoogled maar ik kan geen website vinden waar je kabels voor je PSU kan bestellen, om je vraag te beantwoorden over of je andere kabels kan gebruiken kan ik je helaas niet helpen. Ik heb even op google rondgeneusd maar ik kom verschillende antwoorden tegen. De ene zegt dat het wel kan, de andere zegt dat het niet kan.

Hiervan zal vast iemand anders meer verstand van hebben. Ik durf in ieder geval niet met zekerheid te zeggen of het veilig is om andere kabels te pakken.

• Dahley
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07-2020
Ik heb inmiddels deze http://www.endpcnoise.com...nexus_modular_cables.html gevonden. Dit bedrijf verzend internationaal, alleen neem ik in dat geval toch even contact met ze op voor evt. extra kosten. Ik vind 6 dollar spotgoedkoop voor een setje kabels dus of dit betrouwbaar is geen idee.

BitFenix Shadow | MSI Z97-G45 | Intel i5 4590 | 2x GTX 570 reference | 8GB DC