Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung UE48H6500 voor héél lage prijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij moeten binnenkort op zoek naar een TV aangezien we in december verhuizen. We denken aan een 47-50" LED TV van max 1.000EUR. Nu kijk ik soms zo al eens rond maar was van plan om in November ergens te gaan test kijken en dan zo beslissen.

Maar nu krijg ik een mail, van een grote keten, super actie, enkel morgen, OP=OP:

Samsung UE48H6500 voor 599EUR. Dit lijkt mij een enorm scherpe prijs als ik naar de concurrentie kijk? Wat vinden jullie van deze televisie?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dat is inderdaad een scherpe prijs. Hier kun je een review lezen van deze tv. Het lijkt me geen onaardig allround model. Input lag is wel aan de hoge kant dus als je een gamer bent, is dat misschien niet helemaal optimaal.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Ik weet niet welke grote keten dit is, maar let op dat er wat addertjes kunnen zijn. Je zal niet de eerste zijn die een demo-model krijgt met honderden uren op de teller. Of je krijgt een non-EU model. Laatste hoeft niet erg te zijn, maar sommige CI+ modules werken dan niet lekker. Ik zeg niet dat het zo is, maar het navragen waard. En anders heb je altijd nog wet koop of afstand om op terug te sturen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie input! Gamen zal er heel occasioneel op gebeuren, niets om mee rekening te houden voor mij. Het betreft de keten www.makro.be Hier in België toch een grote groep. Ze bestaan 50 jaar en dus doen ze 50 dagen lang elke dag een stunt prijs. Demo model zou me nogal verbazen, non-EU model zou dan weer wel kunnen maar hier in België zitten we (jammer genoeg) niet zo aan de CI+ modules dus zal het voor mij niet veel uitmaken.

De review ziet er inderdaad goed uit, een mooie middenklasser voor (enkel morgen) een uitstekende prijs!

PS: Bij mij zal die wel aan een muurbeugel moeten hangen maar ik veronderstel dat zo'n VESA ondersteuning standaard is?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 13:54 ]