Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Misleidende titels

Pagina: 1
Acties:

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 11:15
Geachte redactie,

De laatste tijd maak ik steeds vaker mee dat er misleidende titels worden gebruikt bij artikelen op de site. Zo ook vandaag met een bericht over een trojan in iOS wanneer deze gejailbreakt is. Dit ergert mij en vele andere tweakers.

Vandaag werd er een artikel geplaatst met de titel 'Beveiligingsbedrijf ontdekt trojan in iOS'. Hierdoor denk ik dat het om alle iOS devices gaat, maar wanneer ik het artikel heb gelezen blijkt het alleen om iOS devices te gaan die gejailbreakt zijn.

Mijn vraag, waarom doen jullie dit en zouden jullie de titels minder misleidend maken?

Namens de medetweakers die zich er aan ergeren: alvast bedankt.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het is zeker geen opzet. De titel is inmiddels aangepast en we zullen hier scherper op gaan letten.

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 11:56
Kan ik ook nog een reactie verwachten in mijn thread van bijna 2 weken geleden? Het gaat in feite om hetzelfde.
Beveiligingsonderzoeker: passcode iOS 8 is te omzeilen

Verwijderd

Ik vind de titel van het artikel nieuws: Kim Dotcom verbreekt banden met muziekdienst Baboom ook wel misleidend.

Wie heeft nou de banden met wie verbroken; wie is de initiatiefnemer? De titel wijst naar Kim Dotcom, maar dikgedrukte tekst naar Baboom. Als het niet helder is, dan is dat prima, maar de gebruikte conflicterende statements zijn minimaal verwarrend te noemen.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kim Dotcom scoort nou eenmaal beter dan Baboom. Daarom.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Kop is aangepast. Partijen lijken als 'goede vrienden' uit elkaar te zijn gegaan.

Abort Retry Fail?

Pagina: 1