Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hi,

week of 6 geleden in een impuls een Polaroid Cube gekocht. Leuk dingetje leek me. Kreeg vanmorgen een reminder dat er wat vertraging op zit en het dus nog enkele dagen gaat duren. Net wat reviews opgezocht op het www en stukken gelezen. Ik vraag me af of het 100 dollar waard is, maar dat weet ik in 10 dagen.

Zijn er meer mensen die dit ding hebben gekocht? En misschien al in hun handen hebben gehad?

Zelf ga ik hem denk ik gebruiken voor:
- (zee)zwemmen - aan mn brilletje vastknopen
- ATB - op het stuur/hoofd
- op willekeurige plaatsen vastplakken tijdens trekkings/hikes

Ben ook heel benieuwd hoe deze het doet in de schemering. Mijn Veho Muvi HD NPNG is prima bij goed weer, maar bij schemer een drama. Deze gebruik ik overigens weinig, want ik maak weinig spannende dingen mee. Helaas.

Meer mensen die 100 dollar hebben gestort zonder na te denken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:12
Ik heb de muvi en probleem wat ik daarmee heb is de bediening ik heb heel vaak dat ik hem niet aan heb gezet terwijl dat wel de bedoeling was.
Daarnaast heb ik de afstandbediening verzopen omdat die niet waterdicht was....
Hier trouwens een filmpje van mij http://youtu.be/BxjOvFx0Xac , was ideaal geweest als op de afstandbediening een ledje zat die bevestigde dat je aan het opnemen was.

[ Voor 27% gewijzigd door Haas_nl op 01-10-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Zou het magneetje werken op het metaal van de hotshoe van een dslr? Dan kan je leuke fps video's maken :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:45
Ik heb de Cube op Photokina 2014 in mijn handen gehad en ik vind het wel een vernuftigd dingetje eigenlijk :)

Heb hem (nog) niet gekocht, omdat ik vooralsnog geen behoefte aan een action cam heb, maar ik zie wel degelijk nut in het apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:52
SJ4000 SJCAM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Persoonlijk vind het wel erg 'gimmicky' overkomen...wel leuk, maar of je zo bijvoorbeeld een serieuze concurrent voor GoPro kan worden twijfel ik aan. De accessoires versterken dat gevoel ook wel een beetje, neem die 'monkey stand'... super grappig ding om te zien, maar geeft mij wel meer de indruk van speelgoed.

Maar uiteindelijk gaat het om de echte functionaliteit, ik ben benieuwd naar reviews... ik baseer mij puur op het uiterlijk en de presentatie, wie weet is het echt een super apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Misschien anders: nieuws: GoPro komt met goedkoop instapmodel 'Hero'
Gaat €125 kosten.

[ Voor 30% gewijzigd door Universal Creations op 02-10-2014 12:16 ]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Niet online
Ik vind hem ook erg gimmicky overkomen maar vind het daardoor ook wel weer iets wat je sneller meeneemt/aanzet dan de Muvi. Dit omdat dat dan weer zo 'ik moet een film maken' wordt. Wellicht is dat hiermee minder. En tja, ik vind gimmicks ook wel tof.

@ Haas: Ja, dat de AB niet waterdicht is, is echt zoo dom! En ik vind het een nadeel dat je als de Muvi in het waterhuis zit je niet meer aan/uit kunt zetten. Kleine toevoeging die echt top was denk ik.

@ Chiron: Ja, ik denk het wel, maar zal het over enkele dagen voor je kunnen testen Die video's die ik zag met het magneetje op de fiets gaven onbruikbare video's want veel te trillerig. Maar goed, even snel op de auto plakken of iets kan heel praktisch zijn!

De rest van de testvideobeelden die ik zag zien er trouwens echt wel goed uit. Geen 4K topkwaliteit, maar voor een uurtje snowboarden prima!

Maar nog niemand gekocht dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Jammer dat ie niet automatisch start met opnemen als je de auto start (via de micro USB poort) zoals bij dash cams, anders was ik al om, prima cameraatje.....

(zie review Techmoan: http://www.techmoan.com/b...polaroid-cube-review.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Niet online
@ Dirkhimself : Ik ben niet met je eens dat dat een manco is. De camera is waterdicht en de USB-aansluiting zit achter een afgesloten klepje. Als je deze functionaliteit zou willen ben je de waterdichtheid kwijt.

Thanks voor de video! Ik heb de mijne nog niet ontvangen want er is vertraging. Hij zou vandaag worden verzonden maar heb geen mail ontvangen. Erg jammer, maar zal eens posten hoe het voelt als ik em heb. Prettige review en ik kende deze nog niet!

Ach, het is meer een speeltje voor de verloren uurtjes op feestjes, de camping en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Blomminator schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:33:
@ Dirkhimself : Ik ben niet met je eens dat dat een manco is. De camera is waterdicht en de USB-aansluiting zit achter een afgesloten klepje. Als je deze functionaliteit zou willen ben je de waterdichtheid kwijt.
Ik probeer je reactie te begrijpen... of het een manco is mag die persoon toch helemaal voor zichzelf uitmaken? Ik zie ook niet waarom een waterdichtklepje een belemmering zou moeten zijn voor gebruik in de auto aan de kabel... of het moet een onderwaterauto zijn :) Twee compleet verschillende functionaliteiten die technisch prima naast elkaar kunnen bestaan. Maar ik twijfel er overigens ook best sterk aan of dat klepje waterdicht is, zo wordt de camera zelf iig niet op de markt gezet... 'weather resistant' is de ehhh classificatie.

[ Voor 11% gewijzigd door MicGlou op 10-10-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
MicGlou schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:19:
[...]

Ik probeer je reactie te begrijpen... of het een manco is mag die persoon toch helemaal voor zichzelf uitmaken? Ik zie ook niet waarom een waterdichtklepje een belemmering zou moeten zijn voor gebruik in de auto aan de kabel... of het moet een onderwaterauto zijn :) Twee compleet verschillende functionaliteiten die technisch prima naast elkaar kunnen bestaan. Maar ik twijfel er overigens ook best sterk aan of dat klepje waterdicht is, zo wordt de camera zelf iig niet op de markt gezet... 'weather resistant' is de ehhh classificatie.
yaeh, what he said.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomminator
  • Niet online
Ja, misschien wel waar.. Iets te snel mijn eigen idee uitgesproken.
Waterdichtheid is inderdaad betrekkelijk. Alleen een beetje regen, niet meehet zwembad inspringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun24
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-07-2021
Zijn er al mensen hier die de polaroid hebben gekocht?
Ik heb hier een review gelezen met video http://www.polaroid-cameras.nl/polaroid-cube/
maar is de polaroid cube vergelijkbaar aan de Gopro?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Ik ben ook wel zeer benieuwd hiernaar, lijkt opzich wel aarig. maar als er geen omwisselbare batterij is, waarom dan niet de goProHero?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Pagina: 1