Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor zakelijk gebruik

Pagina: 1
Acties:

• zwaanenberg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 20:22
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil een laptop kopen voor zakelijk gebruik. Wat wordt er mee gedaan: eigenlijk alleen office, mailen en internet. Er zullen ook wel eens fotos op bekeken worden, wellicht in de toekomst Photoshop erbij. Videos bewerken: nee. Gamen: nee. Windows is preferabel want bekend.

Wat is je budget?
max 800 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt wel 2 keer in de week meegenomen, en gewicht is wel enigzins van belang dus

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn oog is gevallen op een van de onderstaande laptops:
pricewatch: Asus R510CC-XX439H uit de best buy guide
pricewatch: Asus S56CB-XX009H

of met een 17'scherm:
pricewatch: Acer Aspire E5-771-59VD

Nu had ik de volgende twijfels: die eerste laptop is wat goedkoper. Ik ben gewend aan en desktop met een ssd ( zelfgebouwd) en ben wel erg te spreken over 'het snelle werken' hiervan. Dit wil ik graag behouden. Kan ik beter de s56cb nemen, of zal de r510cc ook erg snel werken? Het gaat heirbij dus vooral om office/internet/email.
Verder twijfel ik nog over die 17', omdat ik hem ook 2x in de week wil meenemen. Daar moet ik nog zelf wat over dubben. Hebben jullie misschien daar nog advies over?

Als iemand en betere keuze weet hoe ik mij aanbevolen! Dat het apparaat lekker lang meegaat en lekker werkt is belangrijker dan 100 euro meer of minder.

Dank alvast!

Willem

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Je zou de Dell Latitude E5550 nog kunnen overwegen, met vip korting kom je op 784 euro uit. Moet je wel bij een aantal onderdelen de minderprijs selecteren.
Met een i5-4310U, 8GB ram, 500 GB HDD, 1.920 x 1.080 IPS

Een 17"laptop wil je niet mee nemen veel te lomp. Verder hebben de laptops die jij hebt geselecteerd geen full-hd resolutie en zijn ze nog van de vorige generatie core i5.

Verder zou je nog kunnen kijken naar een Lenovo S540, hier is genoeg over te vinden hier op het forum en in de Best Buy van deze maand.

Of als je zo graag een Asus wil doe dan de Asus N56JN-CN035H

[ Voor 8% gewijzigd door job89 op 01-10-2014 10:49 ]

• zwaanenberg
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-11 20:22
Hoi Job89,

dank voor je reactie. Naar de full HD had ik niet zo snel gekeken, dank voor je opmerking hierover.

Misschien dat ik dan voor de Lenovo ga. Het lijkt misschien dat ik voor Asus wil gaan maar dat is puur toeval.