Nieuwe (2DIN) Radio aansluiten, geen zender te ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:36
Tweakers,

Vandaag heb ik mn nieuwe speeltje binnen gekregen, een S100 2DIN Radio voor mijn Seat Ibiza ST. Prachtig apparaat en dus snel gaan inbouwen, alles liep voorspoeding en al snel kon ik gaan testluisteren.. Maar daar stak een probleem de kop op, de radio ontvang geen signaal.. Al snel kwam ik erachter dat de antenne versterker nog een losse draad had die aangesloten moet worden voor wat ik vermoed de voeding is. Enige probleem is dat hij achter op de ISO stekker moet worden aangesloten maar ik niet zeker weet waar... Hier foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i1274.photobucket.com/albums/y426/sgouman/20140930_182836_zps58b1a30e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1274.photobucket.com/albums/y426/sgouman/20140930_182857_zps2283646e.jpg

Bovenste foto is het stekkertje wat achterop de ISO stekker moet worden aangesloten, onderste foto is het kastje van de antenne versterker.

Ik had op deze site gevonden dat hij op het A-Blok op A7 kan, dat is een 12v in, geschakeld op het contact. Nu alleen de vraag, klopt dit? En, steek ik deze er gewoon achter in of moet ik hem samen gaan solderen met de orginele pin?

Hoop vragen maar ik hoop dat jullie kunnen helpen zodat Heaget straks ook lekker radio kan luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-05 20:48
E blauwe draad van het kastje (12V) op de 12V lijn van het geschakelde contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Met wat geluk kan je 'm d'r zo in steken. Anders gewoon ergens aan geschakelde 12v monteren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Gewoon op de remote/elektrische antenne aansluiten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:36
Oke ik ben eruit, de blauwe draad die uit de antenneversterker komt moet aangesloten worden achterop de ISO stekker die de radio in gaat. Deze moet aangesloten worden op een geschakelde 12v bron, dit was bij mij de rode draad. ( geel had ook gekund maar die is permanent 12v ) Het stekkertje wat erop zat heb ik wel afgeknipt, aangezien het absoluut niet past om die er in de proppen. Radio werkt nu als een zonnetje!

Thanks for the help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 721414

hallo heb een 2din radio gekocht nieuw maar krijg het niet aan praat iemand raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:44
Daarvoor hebben we toch iets meer informatie nodig. Wat voor auto, wat voor radio, wat heb je al geprobeerd. Wat werkt er precies niet (niks, alles, gedeeltelijk) etcetera. Mijn glazen bol heeft vandaag even geen ontvangst, dus je zult het toch moeten beschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Hi karaoglan, welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je iets meer informatie geeft zodat we je beter kunnen helpen. Verder gaat dit topic over een ander probleem: als je dat wilt oplossen, kun je beter een eigen topic aanmaken met een goede topicstart met voldoende informatie. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.