Is bij een mainboard zoals de MSI K7TM (6340) met onboard SAVAGE 3D video kaart het AGP slot tegelijk te gebruiken zodat je 2 monitoren aan kan sturen?
Verwijderd
waarschijnlijk niet. Veelal zit er jumper op het moederbord waarmee je de keuze maakt. En anders via de BIOS. Is ook te mooi om waar te zijn, dan zou MAtrox geen bestaansrecht hebben............
Ik heb even bij MSI gekeken maar ik kan geen MB vinden met onboard video.
En Madmax-007 heeft volgens mij gelijk.
De MS-6378 (MS-6378) heeft een onboard ATI, en bij mijn pcdealer wordt de ms-6340 ook met een Savage 3d controller geleverd. De vraag is eigenlijk of die als PCI of als AGP geintegreerd is....Op dinsdag 12 juni 2001 15:34 schreef Area53 het volgende:
Ik heb even bij MSI gekeken maar ik kan geen MB vinden met onboard video.
Ja waarschijnlijk heb je gelijk...een Savage 3D met 32 MB naast een 32 MB geforce 2MX ofzo zo een hele leuke combi zijn .. maar kan er nergens iets over vinden over dit onderwerp. Denk dat ik 'm anders maar ga kopen en dan zelf proberen..als het neit lukt terug brengen en ruilen voor het MB zonder onboard vgaOp dinsdag 12 juni 2001 15:22 schreef MadMax-007 het volgende:
waarschijnlijk niet. Veelal zit er jumper op het moederbord waarmee je de keuze maakt. En anders via de BIOS. Is ook te mooi om waar te zijn, dan zou MAtrox geen bestaansrecht hebben............
Verwijderd
Er kan natuurlijk maar een device op de AGP bus...
Kwam ik ook achter toen ik met m'n dual display overging naar een AGP kaart...back to single!
Kwam ik ook achter toen ik met m'n dual display overging naar een AGP kaart...back to single!
Wat had je dan draaien?Op dinsdag 12 juni 2001 16:43 schreef mcloud het volgende:
Er kan natuurlijk maar een device op de AGP bus...
Pagina: 1