Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 19:04
Hallo allemaal,

Ik heb hier een yarvik tab310 waar ik geeb youtube.apk op krijg geinstalleerd.

Hoe zit het:
Tablet gekocht voor youtube only zodat mijn dochter mijn tablet niet sloopt.
Uiteraard ben ik een ei want als ik even had gegoogled was ik een gewaarschuwd mens geweest.

Met wat googelen zijn er echt bergen apk te vinden die zouden moeten werken op de yarvik, in de praktijk failen de meeste downloads, de apks zijn invalid, ik krijg met installeren een error, of de app opent maar ik krijg vervolgens een blancomscherm.

Ik heb er denk ik een stuk of 50 geinstalleerd maar niks werkt.
Probleem is denk ik dat bijna alles uit 2011 dateert....
Kan ik apk installeren? Jazeker, als test de nos apk geinstalleerd en die draait perfect. :(

Voor nu heb ik het boeltje draaiend gekregen door via de reviews op tweakers de marketplace te installeren, daarvandaan de dolphin browser en daar weer overheen een app. :p

In gebruik erg omslachtig om te gebruiken, zeker met een ongeduldige 2,5 jarige peuterpuber naast je....

Dus mijn vraag: heeft/weet iemand een fatsoenlijke apk voor me?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:22
Kort door de bocht, android versie is te oud.

De meeste apps willen 2.3 of hoger (als je geluk hebt).
Op 2.2 is google play store al niet meer aan de praat te krijgen.

Advies, zoek een andere goedkope tablet met android 3 of hoger. Zijn er zat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 19:04
Ik was al bang voor je antwoord...

Ik wacht nog even of iemand me kan helpen en anders gaat ie er inderdaad maar weer uit.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...