Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-06 12:50
Als je een Mc Donald's app hebt op je smartphone, krijg je voordeelbonnen, maar je kan ook je verjaardag invullen (je krijgt dan een gratis hamburger, Flurry of Nuggets). Je krijgt een melding als je op de dag dat je "jarig" bent.

Je moet eerst registreren rechtsboven in het scherm met dat poppetje, kan met (Facebook niet aan te raden), maar kan ook met een emailadres, wachtwoord en je verjaardagsdatum (fictief wanneer je denkt te gaan).

Nu de clue, als je uitlogt en weer een ander emailadres gebruikt, kan je weer een gratis artikel krijgen... gewoon 1 dag van te voren invoeren en de dag ernaa krijg je de digitale bon. Als het niet lukt, app deïnstalleren en opnieuw installeren met nieuw emailadres.... Bon kan je later ook verzilveren....

http://www.mcdonalds.nl/over-mcdonalds/mcdonald-s-app

[ Voor 3% gewijzigd door Wasabi! op 30-09-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:16
Ze vragen om je ID als je met die bon aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
Nee, geen last van gehad, je hoeft alleen je telefoon te laten zien met de bon.... op de bon staan voor de rest ook geen gegevens over je bijv. geboortedatum... ben vorige week een week later gegaan dan dat ik "jarig" was, geen probleem. Ben al 4x jarig geweest deze maand....

[ Voor 6% gewijzigd door Wasabi! op 30-09-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-06 02:10
Wasabi! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:28:
Ben al 4x jarig geweest deze maand....
Pas maar op dat je dan niet vierkant wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05 09:15
Ik vind dit niet echt ethisch.
Liegen over je geboortedatum voor een gratis ijsje. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:16
Van welgeteld 2 hele euro's :'). Je zal maar zo moeten leven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
SonataArctica
Haha, kom geen gram aan, snelle schildklier.... afvallen doe ik pas als ik dood ben.... en aan de andere kant, als je dikker bent scheelt het weer in de stookkosten en je hebt het minder snel koud.... vetreserve....

Tremio
Als ik zie hoe hier soms misbruik wordt gemaakt van andere coupons/prijsfouten lig ik niet wakker van een ijsje...

Appleman
Zie hierboven, sommige Tweakers zijn erg greedy en laten geen thank you achter.... en nederlander+gratis=mensenwordengek

[ Voor 15% gewijzigd door Wasabi! op 30-09-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29
Wasabi! schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:34:
Tremio
Als ik zie hoe hier soms misbruik wordt gemaakt van andere coupons/prijsfouten lig ik niet wakker van een ijsje...
Amen to that.
Oh noes, foutje in een webshop! Laten we met zijn allen bestellen terwijl we weten dat het een foutje is en zeiken als je het bestelde item niet krijgt!

Niet dat ik overigens van bovenstaande gebruik ga maken, maar het is wel een leuke workaround ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Artikel op het nieuws vandaag: Consument let beter op zijn geld; oftewel Nederlander is gierig. :P

http://www.nieuws.nl/econ...nt-let-beter-op-zijn-geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
Arunia schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:38:
[...]

Amen to that.
Oh noes, foutje in een webshop! Laten we met zijn allen bestellen terwijl we weten dat het een foutje is en zeiken als je het bestelde item niet krijgt!

Niet dat ik overigens van bovenstaande gebruik ga maken, maar het is wel een leuke workaround ;).
Voor zo'n fout hoef je niet te liegen.
Voor een ijsje of kipnuggets in dit geval wel. Dat is ook het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"Omdat anderen iets doen, mag dit ook". Ik ga toch maar eens een leeftijdscheck laten doen.

Verder een erg "tja" gehalte, en het er voor zorgen dat dergelijke acties niet meer worden gedaan in de toekomst is ook niet iets om erg trots op te zijn.

Vandaar: slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.