Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-04 16:50
Hi,

Zijn er meer mensen met ervaring dat er (kleine) stofdeeltjes achter het scherm zitten? Ik heb net tweedehands een iPhone 5s op de kop getikt, en nu viel het mij op dat er stofjes achter het scherm zitten.

Volgens de vorige eigenaar is de telefoon in originele staat, al kan ik dat natuurlijk niet controleren. Er zit nog garantie op (via de serienummer check van Apple).

Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
[verwijderd]

[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
Ik heb op dit moment geen afbeelding, kan kijken of ik het vanavond kan maken. Ja het leek mij ook al raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 09:05
jonathanhafkamp schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:31:
Hi,

Zijn er meer mensen met ervaring dat er (kleine) stofdeeltjes achter het scherm zitten? Ik heb net tweedehands een iPhone 5s op de kop getikt, en nu viel het mij op dat er stofjes achter het scherm zitten.

Volgens de vorige eigenaar is de telefoon in originele staat, al kan ik dat natuurlijk niet controleren. Er zit nog garantie op (via de serienummer check van Apple).

Jonathan
Yup, ik had dit ook. Een zwart vlekje zo'n 2 a 3 mm boven de onderkant van het scherm. Afspraak gemaakt bij de Genius Bar, telefoon werd onder een "speciale lamp" in de werkruimte bekeken en vervolgens is deze bij de Bar omgewisseld voor een ander exemplaar.

TLDR:
Gewoon een afspraak maken bij de Genius Bar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gewoon een afspraak maken bij de Genius Bar
En hopen dat het scherm niet al eens vervangen is door een of andere vage hobbywinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
Ja, heb inderdaad een afspraak gepland bij de Genius Bar komende vrijdag.
Ben heel erg benieuwd, hoop dat het origineel scherm is. Maar vrees het ergste, omdat ik nu ook geconstateerd heb dat de buitenste randen van het scherm naar geel kleuren als je een witte achtergrond bekijkt.

Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De voorkant (glas) en de LCD zijn verlijmd. Lijkt mij sterk dat daar stof tussen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 09:59
Ik heb het ook! Een heel klein stofje/haartje waarvan net een stukje over m'n statusbalk heen steekt. Ik moest de eerste keer echt goed kijken totdat ik het zag, maar is zo klein dat ik het de moeite niet waard vond ervoor naar de Apple Store terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
Bij mij is het helaas niet beperkt tot 1 stofje, maar meerdere, ook wat meer richting het midden van het scherm. En dus die gele randen aan de zijkanten van het scherm, heel apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
Inmiddels bij Apple Store geweest. Ze konden het scherm repareren, maar omdat er ook stof achter de camera zat en dat onderdeel niet op voorraad was, heb ik een nieuwe phone gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ga ook eens contact opnemen met Apple, ik heb ook stof achter het scherm en op de lens. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen, telefoon is bijna 18 maanden oud.

39

Pagina: 1