Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Scrollen bij tabellen op WP8.1.1

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12
Bij het lezen van een review op mijn telefoon (Nokia Lumia 920 met WP 8.1.1) viel het me op dat ik niet kan scrollen als er een tabel te zien is.

Bijvoorbeeld deze pagina: reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk

als ik op deze pagina probeer te scrollen door te beginnen op de tabel met specs dan gebeurt er niks. Klik ik vlak boven de tabel lukt het wel. Bij lange tabellen die het hele scherm vullen is dat lastig want dan moet je precies op de paar pixels er naast klikken om te kunnen scrollen.

Hail to the king baby!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Klopt, we moeten nogeen manier verzinnen om dat goed responsive te maken. Met tabellen is dat vaak nogal lastig helaas...

Intentionally left blank

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Dat is op zich niet de bedoeling en dit gaat ook wel gewoon goed op Android/iOS. Als je binnen een tabel zit moet je gewoon naar beneden kunnen scrollen (ongeacht of deze horizontaal scrolbaar is of niet). Ik ben bang dat dit weer zo'n typisch IE ding gaat worden. Hoe dan ook maak ik er dus toch even een ticket voor aan.

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 21:35
Voor wat het waard is: dit zit ook al in eerdere versies, in ieder geval terug tot wp8.0 gdr 2, daar merkte ik het ook al op. Is niet wp 8.1.1 of wp8.1 specifiek