Mijn systeem is inmiddels al knap oud en ik zou deze weer een beetje de moderne tijd in willen trekken door hem te upgraden. Het is nu een q6600 met 4 gb geheugen en een nvidia 9800 gtx. Ik game er niet echt enorm op, eigenlijk alleen world of warcraft af en toe. Met de nieuwe systeemeisen van de aankomende expansion zou ik toch graag een upgrade willen waar ik deze zonder problemen kan blijven draaien (op 1920x1080). Ik ben totaal niet meer bij qua componenten en heb geen idee meer wat goed is tegenwoordig. Qua budget moet et niet te gek worden, ik zoek geen high-end spul, gewoon iets wat weer een leuke upgrade is tegen een fatsoenlijke prijs.
Ik zoek een?
Moederbord / cpu / geheugen / videokaart
Wat is je budget?
nog niet bepaald, laten we zeggen max 300 euro voor nu, minder mag altijd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, gewoon prima spul moet het zijn
Ik heb ook nog een goede laptop, core i7, 10gb geheugen etc.. Zou mooi zijn als zoiets mogelijk is tegen een fatsoenlijke prijs, maar geen noodzaak voor een core i7. Wellicht een amd processor te overwegen, hoe presteren die tegenwoordig t.o.v. de intels?
Ik zoek een?
Moederbord / cpu / geheugen / videokaart
Wat is je budget?
nog niet bepaald, laten we zeggen max 300 euro voor nu, minder mag altijd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, gewoon prima spul moet het zijn
Ik heb ook nog een goede laptop, core i7, 10gb geheugen etc.. Zou mooi zijn als zoiets mogelijk is tegen een fatsoenlijke prijs, maar geen noodzaak voor een core i7. Wellicht een amd processor te overwegen, hoe presteren die tegenwoordig t.o.v. de intels?