Hallo,
Ik heb even een vraagje of iemand hier het volgende ooit eens heeft meegemaakt en weet waar dit door komt.
Het betreft MySQL
1) Versie 3.23.32 op Windows2000
2) Versie 3.23.35 op Linux
3) Versie 3.23.38 op Linux
Ik heb op 1) drie databases:
- data1
- data2
- mysql (met users etc)
ik heb alle mappen van de windows2000 machine gezipped en verstuurd naar 2). data2 en mysql doen het perfect ... maar data1 wil NIET werken.
In phpMyAdmin krijg ik de volgende foutmelding bij het lezen van de record van de database: Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/local/apache/htdocs/databaseadmin/lib.inc.php on line 507
En deze twee bj het lezen van elke tabel in de database: MySQL said: Out of memory (Needed 1782328344 bytes)
en MySQL said: Can't find file: 'diary.ISD' (errno: 2)
Op 3) krijg ik dezelfde foutmelding bij dezelfde database.
Zou het een compatibilty probleem kunnen zijn ? Ik heb het al tig keer opnieuw gekopieerd.
Alvast bedankt voor een stap in de goeie richting.
Ik heb even een vraagje of iemand hier het volgende ooit eens heeft meegemaakt en weet waar dit door komt.
Het betreft MySQL
1) Versie 3.23.32 op Windows2000
2) Versie 3.23.35 op Linux
3) Versie 3.23.38 op Linux
Ik heb op 1) drie databases:
- data1
- data2
- mysql (met users etc)
ik heb alle mappen van de windows2000 machine gezipped en verstuurd naar 2). data2 en mysql doen het perfect ... maar data1 wil NIET werken.
In phpMyAdmin krijg ik de volgende foutmelding bij het lezen van de record van de database: Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/local/apache/htdocs/databaseadmin/lib.inc.php on line 507
En deze twee bj het lezen van elke tabel in de database: MySQL said: Out of memory (Needed 1782328344 bytes)
en MySQL said: Can't find file: 'diary.ISD' (errno: 2)
Op 3) krijg ik dezelfde foutmelding bij dezelfde database.
Zou het een compatibilty probleem kunnen zijn ? Ik heb het al tig keer opnieuw gekopieerd.
Alvast bedankt voor een stap in de goeie richting.
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg