Harde schijf 2,5"

Pagina: 1
Acties:

• jvanderkraan
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01 12:01
Van een familielid kreeg ik een paar weken terug de vraag of ik eens naar zijn laptop kon kijken, het is een ASUS K52J met een Seagate Momentus 5400.6 met 500GB.

De harde schijf die in deze laptop zit geeft bij opstarten aan dat hij naar problemen wil zoeken en maar blijft maar zoeken en opstarten.

Bij navraag aan de eigenaar is er geen geen recoveryschijf voorhanden, de schijf is opgedeeld in twee partities.

Het opnieuw aanbrengen van Windows 7 verliep erg snel en voorspoedig maar daarna wilde de laptop Windows 7 weer opnieuw aanbrengen, na verloop van tijd kwam er een grijswit scherm met de mededeling "ERROR" met erboven een regel met de mededeling "Can not open file C:\ RECOVERY.DAT

Nu heb ik het sterke vermoeden dat er iets op de C partitie moet staan over recovery.

Het moet aan de schijf liggen, want in de laptop zit nu een veel kleinere HDD waarop gewoon Windows 7 draait.

Mijn vraag is nu kan die (onzichtbare) regel verwijderd worden of zal deze schijf als dataschijf door zijn leven moeten gaan.

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:10
Waarschijnlijk heeft deze schijf een berg bad sectors en komen er nieuwe bij, post de smart gegevens van de desbetreffende schijf eens.