Hi
vanwege problemen met mijn huidige laptop (probleem met de adapter waarschijnlijk, langzaam, schade aan de buitenkant) wil ik me alvast gaan oriënteren op een eventuele nieuwe laptop. Hieronder mijn eisenlijstje:
Alvast bedankt
- Windows, geen Apple. Het allerliefste geen Dell of Acer, die heb ik allebei gehad en ik irriteer me mateloos aan alle meuk die meegeïnstalleerd wordt, die ik er niet bij wil hebben.
- Maximaal 15.6 inch, niet te zwaar, ultrabook zou fijn zijn maar dat is vaak wel wat prijziger, iig zo dun mogelijk, en een goede batterijduur, want ik neem de laptop iedere dag mee. Ook zou het super fijn zijn áls er een SSD in zit zodat de laptop snel opstart (eventueel SSD en HDD gecombineerd?)
- Ik gebruik voor school vooral programma's als Adobe Photoshop, Dreamweaver, Illustrator, Microsoft Visual Studio, dus dat moet super snel en soepel draaien. Ik maak ook veel gebruik van internet en moet veel uittypen, dus een fijn toetsenbord (liefst backlit) is ook een pre
- Ik wil er ook een beetje op kunnen gamen. Geen nieuwe titels, maar de games die ik op mijn huidige Dell XPS15 speel (Skyrim, Bioshock Infinite, Max Payne 3, Diablo III, Left4Dead2, The Sims 3&4), het zou wel fijn zijn als ik die kan blijven spelen
Alvast bedankt