vsx 922, apple tv, mede8er

Pagina: 1
Acties:

• stanvdw
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-01-2025
hallo,

heb een probleem met mijn vsx922, met de hdmi aansluitingen
volgende opstelling en reden waarom ik deze receiver 3 jaar geleden heb gekocht is dat mijn tv toestel (hitachi plasma) maar 1 hdmi ingang heeft en de 922 heeft er 6 maar deze werken precies niet allemaal
heb dus volgende toestellen digicorder telenet, mede8er media player en een apple tv de digicorder werkt perfect via de 922 en het kanaal waar de mede8er op aangesloten is ook
maar blijkbaar kan ik maar 1 hdmi kanaal gebruiken voor ofwel mede8er ofwel apple tv
nu heb ik al verschillende mogelijkheden gedaan in alle hdmi kanalen
maar vindt het bijzonder vervelend dat ik telkens de stroom moet uitzetten omdat ik de hdmi kabel moet verwisselen van de mede8er naar de apple tv
heeft iemand hier een idee over?

nog een vraagje als ik de tv opzet via de afstandsbediening komt hij altijd een paar seconden later kan ik dit regelen?

vriendelijke groeten,
stan

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 23:58
Hoe bedoel je? Van dat wanneer je hem aan zet dat hij meteen aangaat? Er moet eerst een zelftest worden gedaan en het paneel moet opwarmen.

Of dat wanneer je van kanaal gaat wisselen, dat het even duurt? Dit is niet in te stellen, meerdere tv's hebben dat, mijn Sharp TV doet er ook even over.

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02-2025
Heb hiervoor ook een pioneer gehad en daar morst je poorten toekennen mischien bij jouw ook.
Pak de handleiding dr even bij.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:04

DjVe

Hatsaflats!

Ik snap geen hout van je verhaal, maar dat kan ook komen omdat je slechts één leesteken gebruikt.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

JT

VETAK y0

DjVe schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:22:
Ik snap geen hout van je verhaal, maar dat kan ook komen omdat je slechts één leesteken gebruikt.
Dat.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel