Wordpress site down

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-07 12:57
Hallo,

Ik ben al 2 weken bezig met een oplossing maar ik kan het echt niet vinden.

De map waar wordpress geinstalleerd is.. www.*snip*.nl/cms

Dit staat ook in de opties van wordpress.. nu heb ik het /cms gedeelte weggehaald ergens in de opties (weet niet exact waar) Maar nu doet mijn site het niet meer, ook kan ik niet inloggen niks.

Ik kan wel bij mijn bestanden via ftp, ook direct admin kan ik inloggen. Maar daarnaast ligt de site down.

Ik heb niet super veel verstand van scripten en dat soort dingen.

kan iemand mij helpen? *snip*

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 05-10-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gewoon goed de error lezen.

code:
1
Warning: require(/home/b0117/domains/vlielandvantoen.nl/public_html/cms/cms/wp-blog-header.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/b0117/domains/vlielandvantoen.nl/public_html/cms/index.php on line 17

index.php probeert dus de file /home/b0117/domains/vlielandvantoen.nl/public_html/cms/cms/wp-blog-header.php te includen. Let op de dubbele /cms/cms. Dat is waarschijnlijk je probleem.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
dus ik moet de index.php aanpassen?

daar staat het volgende in

define('WP_USE_THEMES', true);

/** Loads the WordPress Environment and Template */
require( dirname( __FILE__ ) . 'wp-blog-header.php' );

[ Voor 63% gewijzigd door Zaratrass op 29-09-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-07 16:05

Scrummie

Think different

manii schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:16:
dus ik moet de index.php aanpassen?

daar staat het volgende in

define('WP_USE_THEMES', true);

/** Loads the WordPress Environment and Template */
require( dirname( __FILE__ ) . 'wp-blog-header.php' );
Het script is een core file van Wordpress, in 99,9999% van de gevallen hoef je daar nooit aan te zitten. De URL wijzigen vanuit de backend heb je ook prima gedaan, maar ik gok op een tik fout van die dubbele /cms/. Oplossing (of nouja, hoe ik het zou doen), via DirectAdmin even naar de betreffende database gaan, en als je de tabelnamen standaard hebt gelaten zou er een tabel wp_options moeten zijn, waarin een hele zooi records staan, daar alle verwijzingen die niet kloppen naar het juiste (het juiste adres dus) corrigeren.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Scrummie schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:22:
[...]

Het script is een core file van Wordpress, in 99,9999% van de gevallen hoef je daar nooit aan te zitten. De URL wijzigen vanuit de backend heb je ook prima gedaan, maar ik gok op een tik fout van die dubbele /cms/. Oplossing (of nouja, hoe ik het zou doen), via DirectAdmin even naar de betreffende database gaan, en als je de tabelnamen standaard hebt gelaten zou er een tabel wp_options moeten zijn, waarin een hele zooi records staan, daar alle verwijzingen die niet kloppen naar het juiste (het juiste adres dus) corrigeren.
Database kan inkomen via PHPmy admin. ik vind geen tabel met wp-options

Edit:

Hij werkt weer.. via phpmy admin.. geen wp_options gevonden.. wel tc23_options... daar www.vlielandvantoen.nl naar www.vlielandvantoen.nl/cms veranderd :D

dank u voor uw hulp

[ Voor 11% gewijzigd door Zaratrass op 29-09-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Als ik naar dit adres ga; http://www.*snip*.nl/wp-admin/ dan krijg ik een standaard .htaccess inlog-popup te zien... erg netjes om zo een extra beveiliging rondom de standaard inlog van Wordpress te zetten...

Echter, in de popup van die beveiliging geef je aan dat mensen moeten inloggen met loginnaam 'login' en het wachtwoord 'login'... je verraad dus de credentials in je eigen beveiliging...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WfK77Iz.png

Ik zou die melding dus even aanpassen als ik jou was, evenals de credentials (sowieso nooit de naam gelijk zetten aan het wachtwoord)...

Tip voor een goed wachtwoord; een generator...

En ik zou als inlognaam van Wordpress niet het standaard 'admin' gebruiken, maar een lastiger te raden string;
  • user : ?CFt.Uh*a,4ZT{J
  • pasw : |n^Pp#~xw!238wI[B;,^S8pu{:7}PLuc

Na het invoeren van de 'login' gegevens, kreeg ik direct je standaard Wordpress scherm te zien, maar verder ben ik niet gegaan.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 05-10-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat zal wel te maken hebben met dDOS-attacks op /wp-login door brute-forcende botjes, die je zo kan voorkomen. Er zijn zelfs hostings die standaard dergelijke simpele credentials op de /wp-admin zetten.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

Zeror

Ik Henk 'm!

AW_Bos schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:54:
Dat zal wel te maken hebben met dDOS-attacks op /wp-login door brute-forcende botjes, die je zo kan voorkomen. Er zijn zelfs hostings die standaard dergelijke simpele credentials op de /wp-admin zetten.
Voor WordPress is daar een hele mooie plugin voor. Het heet ithemes security.

De plugin houd vrijwel alles wat met beveiliging te maken heeft voor je bij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1