Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chrome: Full screen video playback lagt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

Ik heb mijn laptop ongeveer 3 maand gebruikt zonder extern scherm. Op het schermpje zelf kon ik zonder enige vorm van lag youtube kijken (1366x768). Nu zit ik op kot/kamers en heb ik een groter 23 inch extern scherm om films en dergelijke op te kijken. Probleem is nu dat fullscreen Youtube (maar ook filmpjes op tweakers etc.) hard laggen. Ze lopen stroperig en haperen erop los. In andere browsers heb ik dit niet, maar ik wil graag bij Chrome blijven voor de handige sync en plugins.

De specs:
8GB RAM
HD6770M 2GB
i7 2630QM
1366x768
1920x1080 (extern scherm)

Wat heb ik al geprobeerd:
Flash reïnstall
De Chrome variant van Flash gedisabled in "Chrome://plugins/"
Deze 2 bovenstaande dingen zijn dan ook de oplossingen die ik via Google terugvond, maar ze baatten niet.

Niets lijkt te helpen.

Weten jullie hier een oplossing voor of heb je hier ervaring mee? Alvast bedankt.

Als deze vraag op de verkeerde plaats staat zou ik het enorm appreciëren dat deze voor mij verzet wordt of dat er mij gezegd wordt waar ik die vraag wel kan stellen.

G

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Sorry voor de bump.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:14
- Internet verbinding stabiel/ snel genoeg?
- PC schoon? Geen spyware of malware die veel vraagt van het systeem?

Verwijderd

Topicstarter
Internet is bekabeld. Haal 27 Mbps down en 34.5 Mbps up. Zou moeten volstaan. Aangezien het in andere browsers niet lagt, ligt het volgens mij aan mijn Chrome client, maar de vraag is wat ik hier aan kan doen natuurlijk aangezien Chrome voor mij (op alle andere vlakken dan) de beste browser is.
Enige die loopt is hoogstens Chrome, Spotify en Norton (op achtergrond). Ik zal vanavond wel eens scannen, wie weet helpt het wat, maar ik vrees ervoor.