Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tesla Motors update?

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Misschien is de discussie al weken gevoerd aan de burelem van Tweakers maar dit soort /Meuk hoort niet echt op T.net, vind ik.

Van de huidige Ford Transit zijn er ook al 3 updates voor EU-modellen. Maar omdat die niet OTA zijn noch bekend bij de meeste kopers, is het niet minder interessant. Toch? Toch?

Persoonlijk begin ik het een erg grijs gebied worden; wanneer is iets nog wel handig op T.net? Het aantal eigenaren van een ModelS op T.net is waarschijnlijk op 1 hand te tellen. Oftewel, een enorm niche-bericht.

What's next? Er zijn belangrijker en interessanter downloads uitgekomen de afgelopen week; deze vind ik niet terug op T.net?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het is toch een software update? Precies waar de downloads sectie voor bedoeld is.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
_David_ schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:45:
Het is toch een software update? Precies waar de downloads sectie voor bedoeld is.
Eens... Maar met meer dan 1 miljard potentiele Windows-PC's wereldwijd, waarom zien we dan "nooit" de maandelijkse patches gepost, bijvoorbeeld? Of waarom de afgelopen week niet de CVE-patches voor Bash?

Het "random" posten van niche updates, lijkt me het doel en de doelgroep van T.net voorbij te schieten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof