Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mijn vriendin's Desire X is helaas gesneuveld door een onverwachte duik. We zijn nu dus op zoek naar een vervanger. We zoeken ongeveer een vergelijkbare telefoon (beter is natuurlijk ook geen probleem), en zaten aan de Mote E te denken. Hoe presteert deze tegenover de Desire X? Het gaat dan met name om het gebruik van facebook, whatsapp en gba emulatie.

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voegt niets toe, dus weg.

[ Voor 70% gewijzigd door janvanduschoten op 29-09-2014 22:33 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Je gaat van een hoge midrange telefoon naar een lowbudget model plus generaties verschil. Als je meer details of eisen levert is het te vergelijken. Puur op nummers kun je de specs naast elkaar leggen.

• Orian
  • Niet online
Ik snap dat het naast elkaar leggen van de cijfers genoeg moet zeggen. Met name op het gebied van CPU's vind ik dit echter lastig. Mijn kennis van cpu's voor telefoons is beperkt, en ik ben daarom met name benieuwd hoe de Snapdragon 200 (moto e) presteert tegenover een Snapdragon S4play (desire x). Vergelijkingen hierover op internet zijn eigenlijk niet te vinden (of ik zoek niet goed), juist omdat ze in tijd zover uit elkaar liggen. Geheugen, opslag, scherm etc. kan ik wel vergelijken, maar de cpu helaas niet.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:38
swhnld schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:20:
Je gaat van een hoge midrange telefoon naar een lowbudget model plus generaties verschil. Als je meer details of eisen levert is het te vergelijken. Puur op nummers kun je de specs naast elkaar leggen.
Let wel op, ik denk dat jij de HTC One X bedoeld. Niet de Desire X. Dat was ook gewoon een low end telefoon. Al met al verwacht ik er niet veel verschil in. Enkel dat de Moto E bijna stock Android draait en dus smoother zou moeten werken.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Je kunt vergelijken van de cpu' s hier vinden:
http://cpuboss.com/cpu/Qualcomm-Snapdragon-S4-Play-(MSM8225)
En hier beide telefoons naast elkaar:
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=6376&idPhone2=4951

• Orian
  • Niet online
soskes schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:42:
[...]

Let wel op, ik denk dat jij de HTC One X bedoeld. Niet de Desire X. Dat was ook gewoon een low end telefoon. Al met al verwacht ik er niet veel verschil in. Enkel dat de Moto E bijna stock Android draait en dus smoother zou moeten werken.
Bedankt! Het gaat inderdaad om de Desire X, niet de One X. Inderdaad niet echt een geweldige telefoon, maar genoeg voor wat ze wilde (facebook, whatsapp, gba emulation).
Bedankt. Ik had die links ook gevonden, maar het probleem is vooral dat ik niet weet hoe de cpu's zich tegen elkaar verhouden. De Snapdragon 200 is inderdaad wat sneller qua Ghz, maar is dat in de praktijk ook zo? Meer Ghz staat niet gelijk aan een betere cpu.
Pagina: 1