Situatie: oude HTC nog wat van mijn vrouw is kapot gegaan. Ik heb de taak gekregen haar te adviseren over een nieuwe
Zelf wat voorwerk gedaan, maar er resteren nog een paar losse eindjes. Reden waarom jullie input op prijs wordt gesteld.
Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
max € 250,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze heeft een paar eisen:
- android
- goede accuduur (niet halverwege de dag al moeten opladen)
- goede foto's
- bij voorkeur, uitbreidbaar geheugen ivm hoeveelheid foto's
- niet te groot, moet met een hand te bedienen zijn
- 4g is leuk, maar geen must
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals de titel al weergeeft, heb ik een paar kanshebbers gevonden:
De Samsung SIII. Deze is wellicht wat groot, maar pas volgens mij binnen de eisen. Iets ouder dan S4 mini, maar kan volgens mij nog best mee.
De Samsung S4 mini. Stuk nieuwer dan SIII. Formaat al stukken beter, maar ik lees overal dat de accuduur niet best is. Schijnt ook wat bloatware op te zitten.
Huawei Ascend G750. Schijnt een goede camera te hebben en goede accuduur. Merk is mijn vrouw uiteraard onbekend, dus daar heb ik nog wat werk te doen om haar ervan te overtuigen dat dit best een prima merk is. Maar ja, eigenlijk te groot.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van de 3 zouden jullie aanraden? Of wellicht komen jullie nog met hele andere suggesties...

Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
max € 250,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze heeft een paar eisen:
- android
- goede accuduur (niet halverwege de dag al moeten opladen)
- goede foto's
- bij voorkeur, uitbreidbaar geheugen ivm hoeveelheid foto's
- niet te groot, moet met een hand te bedienen zijn
- 4g is leuk, maar geen must
Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals de titel al weergeeft, heb ik een paar kanshebbers gevonden:
De Samsung SIII. Deze is wellicht wat groot, maar pas volgens mij binnen de eisen. Iets ouder dan S4 mini, maar kan volgens mij nog best mee.
De Samsung S4 mini. Stuk nieuwer dan SIII. Formaat al stukken beter, maar ik lees overal dat de accuduur niet best is. Schijnt ook wat bloatware op te zitten.
Huawei Ascend G750. Schijnt een goede camera te hebben en goede accuduur. Merk is mijn vrouw uiteraard onbekend, dus daar heb ik nog wat werk te doen om haar ervan te overtuigen dat dit best een prima merk is. Maar ja, eigenlijk te groot.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke van de 3 zouden jullie aanraden? Of wellicht komen jullie nog met hele andere suggesties...