RAMMES vraagt om BAN!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• BansheeBoy|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-02-2024
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van het feit dat een gebruiker zich buiten de grenzen van het toegestane bevindt probeer ik u te verwittigen via deze weg die brutaal doch wel eerlijk in het lichtpunt komt te staan bij u als moderator c.q. Webmaster (Wildhagen). Ik heb het over RAMMES, hierna vastgesteld als:"gebruiker"

Al geruime tijd hekel ik over enkele punten die bij mij als zeer irritant en deliquent over komen door bovengenoemde gebruiker.

De gebruiker probeert zich ondanks vele waarschuwingen en de wel duidelijke irritaties bij "tweakers" een weg door te banen door het niet toegestane. Het bewijs van bovenstaand is het volgende: [topic=157270]

Hieruit kunt u opmerken dat deze gebruiker op sluwe doch slinkse wijze de GOT-regels, die duidelijk zijn af te lezen op het FAQ probeert te overschrijden door aanvragen van onzedelijke plaatjes van naakte ophitsende vrouwen, tevens probeert hij ook steeds op vrij gemene wijze illlegale requests te doen, de bovenstaande door hem geopende topic is een bevestiging hiervan.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Bij voorbaat dank voor uw vriendelijke en welwillende medewerking.

Met vriendelijke groet,
Attent hoogachtend,

BansheeBoy

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
:Z

Heb je hem ook weer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Enlighten me please, wat heb ik er mee te maken?

Virussen? Scan ze hier!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
lol

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 12 juni 2001 15:00 schreef wildhagen het volgende:
Enlighten me please, wat heb ik er mee te maken?
Jij bent webmaster, dat weet je toch :) ?

Bansheeboy, jij bent echt werkelijk geniaal. Ik denk idd dat er iemand een ban gaat krijgen want dit kan natuurlijk niet.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Topicstarter is gebanned.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.