Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar een CRM pakket voor e-commerce

Pagina: 1
Acties:
  • 599 views

• Kenneloth
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-10 13:47
Goedemiddag Tweakers,

Straight to the point, ik ben opzoek naar een CRM pakket wat gericht is op e-commerce. Het pakket heb ik nodig voor de volgende zaken:

Klant gegevens bijhouden,
bestel geschiedenis bijhouden,
contact moment bijhouden.

Ik wil klanten persoonlijk kunnen benaderen, ik wil kunnen zien wat mensen maanden terug hebben gekocht zodat ik op basis van die gegevens ze persoonlijk kan benaderen met acties, nieuwe producten. Wij hebben ongeveer 25.000 klanten dus klanten kunnen groeperen is een must en ook moet het pakket kunnen communceren met Magento!

Hoor graag van jullie! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kenneloth op 29-09-2014 15:24 ]

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Welke pakketten heb je zelf al gevonden en waarom voldeden ze niet ?

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:11
Misschien is OPENERP iets? Op Synology met 1 klik te installeren. Wikipedia: OpenERP

Edit: Na een beetje zoeken is de naam veranderd in Oodo: https://www.odoo.com/nl_NL/

[ Voor 24% gewijzigd door blottle op 29-09-2014 15:28 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Zullen we dan eens beginnen met Microsoft Dynamics CRM?

De zaken die jij noemt, zijn standaard voor elk zichzelf respecterend CRM pakket. Wellicht is het handig om wat meer requirements op te stellen.
- Hoeveel gebruikers gaan er mee werken?
- Wat is je budget?
- Moet er nog maatwerk komen (afhankelijk van je pakketkeuze)?
- Moet het systeem met andere systemen communiceren? Zo ja, welke?

• Kenneloth
TheRookie schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:24:
Welke pakketten heb je zelf al gevonden en waarom voldeden ze niet ?
Het zit hem vooraal in feit dat wij graag een CRM pakket op maat willen maken dat niet meteen duizenden euro's kost. Een voorbeeld hiervan is SugarCRM wat je voor een vast bedrag kan afnemen (begint bij $35) maar kunt upgraden wanneer je bedrijf/klantenbestand ook groeit.

Wij willen niet direct een duur software pakket afnemen waarvan wij 80% toch niet zullen gebruiken.

• Kenneloth
Audiowaste schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:28:
Zullen we dan eens beginnen met Microsoft Dynamics CRM?

De zaken die jij noemt, zijn standaard voor elk zichzelf respecterend CRM pakket. Wellicht is het handig om wat meer requirements op te stellen.
- Hoeveel gebruikers gaan er mee werken?
- Wat is je budget?
- Moet er nog maatwerk komen (afhankelijk van je pakketkeuze)?
- Moet het systeem met andere systemen communiceren? Zo ja, welke?
Mijn voorkeur gaat uit naar een pakket wat ik in de cloud draait. Het moet kunnen communiceren met Magento en het liefste willen wij het kunnen afnemen voor een vast maand bedrag maar wat we kunnen upgraden wanneer dat nodig is.

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29
Met 25000 klanten zou er toch wel iets over moeten blijven om een fatsoenlijke vergelijking tussen CRM's te laten maken op basis van jullie specifieke wensen en eisen ?

• Kenneloth
gekkie schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:34:
Met 25000 klanten zou er toch wel iets over moeten blijven om een fatsoenlijke vergelijking tussen CRM's te laten maken op basis van jullie specifieke wensen en eisen ?
Het probleem zit vooral in feit hoeveel keus er is.

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:11
Misschien heb je hier iets aan. Je kunt een speciaal gratis pakket aanvragen.

http://www.crmsystemen.nl/crm-software

• Kenneloth
blottle schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:38:
Misschien heb je hier iets aan. Je kunt een speciaal gratis pakket aanvragen.

http://www.crmsystemen.nl/crm-software
Dit is hulp waar ik wat mee kan! Thanks, zal is een kijkje nemen! :)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 22:34
Het lijkt mij toch verstandig dat je hiervoor een consultant in dienst neemt die je hierbij ondersteund.
Met 25.000 klanten begint het toch al een redelijk pakket te worden en voor een pakketkeuze zou ik je niet richten op Tweakers. Simpelweg omdat mensen hier te weinig inzicht hebben in je eisen, wensen maar vooral je business niet kennen.

Een CRM systeem is niet iets wat je even tussen de soep en de aardappelen in implementeert.

• gekkie
Nouja er schijnt een koppelingsmodule tussen magneto en sugarcrm te zijn .. so here you go .. test het uit zou ik zo zeggen.

• Kenneloth
Audiowaste schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:41:
Het lijkt mij toch verstandig dat je hiervoor een consultant in dienst neemt die je hierbij ondersteund.
Met 25.000 klanten begint het toch al een redelijk pakket te worden en voor een pakketkeuze zou ik je niet richten op Tweakers. Simpelweg omdat mensen hier te weinig inzicht hebben in je eisen, wensen maar vooral je business niet kennen.

Een CRM systeem is niet iets wat je even tussen de soep en de aardappelen in implementeert.
Dat had ik ook niet verwacht, ik zoek gewoon advies ;)

• gekkie
Kenneloth schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:43:
[...]
Dat had ik ook niet verwacht, ik zoek gewoon advies ;)
Erhmm dat is vrees ik het advies.
En als je het niet wilt laten doen dan kun je eerst zelf kijken naar opensource crm's waarvoor een koppeling met magento bestaat. Bij het testen merk je vanzelf welke aspecten ontbreken of niet prettig werken.
Daarmee krijg je dan ook je wensen en eisen fatsoenlijk op tafel en kun je daarmee de boer op.

• Gettow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06-2023
Al eens naar OroCRM gekeken? Ik heb daarover op Meet Magento 2014 interessante talks en demo's gezien. Wordt mede ontwikkeld door grote namen binnen Magento.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hier in PRG draait het om het zelf ontwikkelen dus hier hoort dit topic in elk geval niet. Ik zou je topic kunnen verplaatsen maar die moeite ga ik in dit geval niet nemen aangezien je zelf ook niet de moeite hebt genomen alvast wat vooronderzoek te doen. We verwachten dat hier namelijk wel van je maar je geeft nergens aan welke je pakketten je al hebt bekeken, waarom die dan niet voldeden etc. Maar dat zie ik allemaal niet terug in je startpost. We zijn hier geen helpdesk

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 29-09-2014 17:05 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.