Aankoopadvies "Gaming" toetsenbord, laag profiel en stil

Pagina: 1
Acties:

• Zarick
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-08-2022
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe toetsenbord aangezien mijn oude toetsenbord nu behoorlijk is versleten, de rubber onder de W toets is er nu finaal af. Mijn oude bord was een Logitech UltraX premium, perfecte toetsenbord. Jammer genoeg nergens meer te vinden. (Als iemand weet waar ik het nog kan krijgen hoor ik het graag, haha)

Dus ik hoop iets te vinden wat een beetje daar in de buurt komt. Het liefst zou ik weer een goede scissor-switch voor gamen hebben maar naar een beetje zoeken weet ik dat dat heel erg moeilijk gaat worden. Dus ik ben al blij als de toetsenbord een laag profiel heeft en stil is. Macro toetsen en belichting is voor mij totaal niet belangrijk maar ik moet wel meerdere toetsen tegelijk kunnen indrukken. (Vandaar de gaming in de titel) Budget is rond de 100 euro.

Misschien dat jullie mij een beetje in de juiste richting kunnen drukken.

Alvast bedankt,
Rick

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Wat heb je zelf al gevonden? Het is geen klantenservice 8)7

De Razer Deathstalker Is low profile
Maar heeft Chiclet style key caps http://www.razerzone.com/...eypads/razer-deathstalker

[ Voor 65% gewijzigd door Pataar op 29-09-2014 18:03 ]

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Zarick
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-08-2022
Vandaag wat meer weten rond te zoeken. Ik dacht eerst de K740 van Logitech te kopen maar die heeft dus de probleem dat je niet combinaties zo als W + SHIFT + SPACE kan doen, wat een beetje lastig is met sommige spellen. Als ik sommige mensen moet geloven doen ze dit zelfs expres zodat je hun gaming toetsenborden koopt.

Voor de rest zit ik te kijken naar de Gigabyte Force K7 Stealth. Dit is mijn beste kandidaat tot nu nog, maar als ik zo naar reviews kijk is de kwaliteit niet geweldig over een langere periode. Schijnbaar worden de toetsen wat minder na een aantal maanden.

En de Steelseries Apex Raw is misschien een optie, geen scissor-switch maar wel aardig laag profiel voor de rest. Ben alleen bang dat ie niet zo stil is, en de layout ziet er een beetje raar uit naar mij met die spacebar en extra pijl knopjes, ik hoor dat die aardig irritant zijn.

Die Razer DeathStalker is mischien een optie. Ik weet niet of die Chiclet keys handig zijn met gamen maar het is wel laag profiel en scissor-switch en dat is een plus voor mij. Hoe is Razer tegenwoordig? Kan niet zeggen dat ik veel van ze weet maar ik heb vaak genoeg gehoord dat hun kwaliteit wat minder is.