Al ruim een jaar gebruik ik zonder problemeen outlook 2007 om mijn gmail account t4e benaderen. De laatste tijd loopt outlook steeds vaker vast en nu kan ik het gamail gedeelte van mijn outlook niet meer benaderen. Outlook blijft sycroniseren en geeft aan dat syncronisatie is mislukt.
Als ik in mijn gmail rechtstreeks bekijk zie ik ook dat er mappen / berichten ontbreken die toen wel in Outlook te lezezen waren. Mappen had ik destijds aangezet om te sycroniseren.
Ik ben bang dat als ik mijn gamail account uit Outlook nu verwijderen dat ik de berichten verlies die niet goed gesycroniseerd zijn.
Hoe kan ik best proberen die op te lossen?
Alle tips en info zijn welkom. Bedankt
p.s. POP3 gedeelte van outlook werkt wel ok.
==============
Ik denkdat ik e.e.a. heb kunnen oplossen door het PST bestand te repareren.
Wist niet dat er een PST bestand as bij IMAP. Bestand is wel ruim 1,6 GB! Na rerparatie werkt alles zoals voorheen.
=============
Helaas niet. Email werkte heel even maar is weer gaan vastloopen
Als ik in mijn gmail rechtstreeks bekijk zie ik ook dat er mappen / berichten ontbreken die toen wel in Outlook te lezezen waren. Mappen had ik destijds aangezet om te sycroniseren.
Ik ben bang dat als ik mijn gamail account uit Outlook nu verwijderen dat ik de berichten verlies die niet goed gesycroniseerd zijn.
Hoe kan ik best proberen die op te lossen?
Alle tips en info zijn welkom. Bedankt
p.s. POP3 gedeelte van outlook werkt wel ok.
==============
Ik denkdat ik e.e.a. heb kunnen oplossen door het PST bestand te repareren.
Wist niet dat er een PST bestand as bij IMAP. Bestand is wel ruim 1,6 GB! Na rerparatie werkt alles zoals voorheen.
=============
[ Voor 17% gewijzigd door Nedish op 29-09-2014 16:30 ]